علت قطعی سیم هود آشپزخانه

علت قطعی سیم هود آشپزخانه

قطعی سیم هود آشپزخانه یکی از عوامل خراب شدن هود است که باید اقدام به تعمیر آن کرد. دراین مقاله از اطمینان سرویس به بررسی عوامل قطعی سیم هود، و رفع آن می پردازیم.

دلیل قطع شدن سیم هود چیست؟

یکی از عوامل تهویه هوا در آشپزخانه هود است که هوای درون آسپزخانه را به حالت نرمال تبدیل می کند، اما گاهی اوقات قطعی سیم در هود رخ می دهد که با داشتن دانش فنی و راه حل های اصولی می توان برای رفع این مشکل اقدام کنید.

به عنوان یکی از دلایل رایج قطع شدن سیم هود آشپزخانه می توان به اتصالات، عدم برق رسانی در پنل هود و یا ذوب شدن سیم در برابر حرارت گاز اشاره کرد.

عوامل اصلی قطع شدن سیم هود:

خراب شدن دکمه خاموش و روشن:

درصورتی که سیم ها و اتصالات هود سالم باشند و دچار ذوب شدگی یا پارگی نشده باشند باید به سوییچ دستگاه نگاه کرده و با استفاده از دستگاه اهم متر، برق ورودی به دکمه خاموش و روشن را بررسی نمایید. زمانی که اهم متر صفر را نشان دهد یعنی مشکلی در سوییچ خاموش روشن نیست اما اگر عددی به غیر از صفر را نشان دهد باید اقدام به تعمیر آن کنید. تعمیر مایکروویو از خدمات تخصصی مجموعه اطمینان سرویس می باشد.

محل قرار گیری نامناسب هود:

با توجه به قوانین دفترچه راهنما هود را باید نصب کرده و فاصله بین هود از اجاق گاز را به اندازه 60 الی 80 سانتی متر مشخص کنیم که این امر عملکرد هود را بهتر می کند. فاصله بسیار نزدیک این دو سبب ذوب شدگی اجزای هود می شود. با توجه به نوع هود باید آنها را در فاصله ی معینی نصب کنید، زیرا دمای بالای گاز به مرور اتصالات سیم ها را از بین می برد.

روشن بود لامپ هود آشپزخانه:

مصرف طولانی مدت از لامپ های هود سب می شود که اجزای پلاستیکی و سیم های آن را دچار آسیب شود. مصرف طولانی مدت لامپ های هود حرارتی را ایجاد می کند که سبب می شود به مرور زمان اجزا و اتصالات هود آسیب ببینند.

هود داتیس

برتری هود داتیس نسبت به بقیه هود ها جزء پر بازدید ترین، هود طی چند ماه اخیر بوده است که با داشتن دانش فنی و مهارت بر تمام جزییات هود مسلط هستند وب ه راحتی به تعمیر هود می پردازند.

تعمیر ماکروویو از خدمات تخصصی مجموعه اطمینان سرویس می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

تعمیر هود داتیس در محل

در صورت کار نکردن هود باید دستگاه را چک کنید و زمانی که به قطعی دستگاه برخوردید ممکن است که قطعه ی از هود سوخته و یا نیاز به تعویض داشته باشد که باید در اسرع وقت با کارشناسان و نمایندگی دستگاه تماس گرفت که برای رفع ایراد هود در محل حضور یابند. اطمینان سرویس یکی از نمایندگی های ارائه دهنده تعمیر هود داتیس است که می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

مزایای تعمیر هود داتیس

مزیت های تعمیر هود داتیس عبارت است:
-صرفه جویی درهزینه
-امکان نظارت برعملکرد تعمیرکار
-دسترسی به قطعات اورجینال با کیفیت عالی و قیمتی مناسب

مشکلات و ایرادات متداول هود داتیس

  • به طور معمول هود، رطوبت هوای داخل خانه آنرا به خود جذب می کند که موجب گرفتن نم می شود.
  • زمانی که صداهای ناهنجار از هود به گوشتان رسید ممکن است علت خرابی آن فن هود باشد.
  • یکسره کار کردن هود داتیس،که برای رفع این مشکل کافیست دو شاخه آنرا به مدت چند ساعت از برق بکشید.
به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.