علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن پارت اول

علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن پارت اول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی می تواند در استفاده بیش از حد از مواد شویند باشد. برخی از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی شما میافتد براحتی قابل رفع هستند و برخی دیگر ممکن است نیاز به استخدام یک متخصص برای تشخیص و انجام تعمیرات داشته باشند.
اطمینان سرویس با کادری مجرب و متخصص تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایرانی و خارجی را در هر نقطه و منطقه از تهران و تعمیرات ماشین لباسشوئی در کرج را برای شما انجام میدهد. هر زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات فنی یا خرابی شد با تکنیسین های ما تماس حاصل فرمائید. با ما باشید تا علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن در پارت اول رابا هم مرور کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی

مثل همیشه، هر زمان که روی وسایل برقی کار می کنی ، ایمنی باید یک نگرانی اصلی باشد. حذف منبع قدرت به واشر قبل از عیب یابی و یا تلاش برای تعمیر ماشین لباسشویی

مشکل شماره یک: ماشین لباسشویی روشن نخواهد شد

اگر ماشین لباسشویی هنگام روشن کردن آن پاسخی ندهد ممکن است یک تعمیر ساده در انتظار شما باشد. تعدادی راه حل ساده و سخت برای تعمیر ماشین لباسشویی وجود دارد. اما بهترین مکان برای شروع با منبع تغذیه ماشین است.

قدرت

اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا ماشین لباسشویی شما قدرت می گیرد یا خیر. با استفاده از مولتی متر ولتاژ خروجی را بررسی کنید. اگر برق در ماشین شما جریان نداشته باشد ، باید پانل برقی خانگی خود را بررسی کنید تا ببینید که آیا ممکن است قطع کننده های مدار قطع شده باشد یا خیر. اگر یک خرابی در خود ماشین وجود نداشته باشد و پریز برق شما احتنالا خراب باشد ، ممکن است مشکل در خود پریز باشد. برای تعویض پریز برق و رفع عیب از این دستگاه ، برق را قطع کنید و با یک متخصص برق واجد شرایط تماس بگیرید.

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.

علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن پارت اول
علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن پارت اول

موتور

اگر موتور ماشین لباسشویی بیش از حد گرم شود ماشین خاموش میشود اجازه دهید تا قبل از خنک شدن مجدداً ماشین لباسشویی را روشن کنید . اگر یک یا دو بار این اتفاق بیفتد ممکن است مشکلی نداشته باشد، اما اگر موتور شما غالباً بیش از حد گرم می شود، مهم است که بدانید در واقع چه چیزی باعث این اتفاق می شود.

سوئیچ درب

ماشین های لباسشویی به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام باز شدن درب، دچار توقف میشوند. سوئیچ درب یک قطعه پلاستیکی کوچک واقع در زیر درب است. برای اینکه سوئیچ فعال شود باید درب آن خاموش باشد. بررسی کنید که آیا سوئیچ در تعمیر خوبی در جای خود قرار گرفته است یا خیر.

تایمر ماشین

بعضی از مدل ها دقیقاً با گرافیک کنترل پنل به تنظیم تایمر نیاز دارند . اگر دستگیره کمی تراز نباشد ، ماشین کار نمی کند. برای بررسی این ، کافی است تایمر را دستکاری کنید و دوباره سعی کنید ماشین لباسشویی را دوباره راه اندازی کنید.

مشکل شماره دو: ماشین لباسشویی به درستی تخلیه نمی شود

مشکلات زهکشی می تواند از ساده بودن گرفتگی در شیلنگ تخلیه تا نیاز به تعویض پمپ باشد. اما یک چیز مسلم است، وقتی مشکلی در تخلیه ندارید بسیار آگاه خواهید بود. . .چیزی یا وسیله ای در تخلیه گاه ماشین لباسشویی گیر کرده است ممکن است اولین و تنها سرنخ شما باشد!

شیلنگ را تخلیه کنید

بارها شلنگ تخلیه مسدود شده دلیل عدم تخلیه مناسب ماشین لباسشویی شما در هنگام لباسشویی شما است. شیلنگ را جدا کرده و از نظر بصری آن را برای قفل ها بازرسی کنید. برای شستشوی هرگونه انسداد سرسخت از شیلنگ می توان از شیلنگ باغ استفاده کرد.
در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:
۱- ابتدا شبلنگ تخلیه زا چک کنید.
۲- هر نوع فیلتر را که ممکن است در شلنگ تخلیه باشد بررسی کنید.
۳- شیلنگ تخلیه باید بالاتر از سطح آب در وان تخلیه باشد.
۴- استندپ حداقل 1-1 / 4 قطر دارد؟
۵- چک کنید که آیا شیلنگ تخلیه در قسمت ورودی محکم بسته شده است؟
۶- سطح ایستاده باید کمتر از 96 ” سانت ارتفاع داشته باشد.

پمپ تخلیه

اگر گمان می کنید که پمپ تخلیه شما دچار مشکل شده است ، باید وان خود را تخلیه کنید ، سپس شیلنگ های اشیاء خارجی را جدا و بازرسی کنید. ورودی های پمپ را فراموش نکنید. ممکن است نیاز به پمپ برای ماشین لباسشویی خود داشته باشید.
اگر در پمپ ماشین لباسشویی خود مشکلی میبنید، احتمال اینکه پمپ شما قفل شده باشد وجود دارد. موتور به کار خود ادامه می دهد و تلاش می کند پمپ را روشن کند. اگر پمپ از نوع کمربندی باشد ، کمربند از بین می رود یا می شکند ، حتی احتمال این وجود دارد که قرقره خراب شود. اگر موتور با کشش کمربند به کار خود ادامه دهد، می تواند از وضعیت بدتر به وضعیت بدتری تبدیل شود، که می تواند باعث متوقف شدن موتور شود.

مسئله دیگر ممکن است این باشد که یاطاقان های توقیف شده بر روی پمپ ، یا ممکن است توسط یک قلم ، سکه یا جوراب شکسته شده باشند. همچنین ممکن است تیغه پروانه شکسته شود. در بیشتر موارد ، یک پمپ جدید مشکل را برطرف می کند.اطمینان سرویس با کادری مجرب و متخصص تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایرانی و خارجی را در هر نقطه و منطقه از تهران برای شما انجام میدهد. هر زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات فنی یا خرابی شد با تکنیسین های ما تماس حاصل فرمائید که در اولین فرصت آماده ارائه خدمات به شما هستند.

اشیاء خارجی

اگر وسایلی مانند جوراب ، قلم و سکه بین سبد و وان گنجانیده شوند یا در پمپ قرار گیرند ، توانایی ماشین لباسشویی در تخلیه مناسب به میزان زیادی کاهش می یابد و حتی می تواند متوقف شود. برای دستیابی به دسترسی باید ماشین لباسشویی را باز کنید تا بتوانید هرگونه انسداد را جستجو کنید.

مواد شوینده

اگر از مواد شوینده بیش از حد استفاده شود لجن بسیار زیادی در ماشین لباسشویی شما خواهد بود. بیش از حد استفاده کردن از لجن کش ها از تخلیه به موقع در هنگام شستشو جلوگیری می کنند.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.