علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن پارت دوم

علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن پارت دوم

با ما باشید تا علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن در پارت دوم را بررسی کنیم.

مشکل شماره پنج: مواد شوینده را از بین نمی برد اگر یک دستگاه ماشین لباسشویی اتوماتیک دارید دو مشکل رایج وجود دارد که می تواند باعث بروز این مشکل شود.

مشکل شماره سه: مواد شوینده را از بین نمی برد

اگر یک دستگاه ماشین لباسشویی اتوماتیک دارید دو مشکل رایج وجود دارد که می تواند باعث بروز این مشکل شود.
• تمیزكننده لازم است تمیز شود – مواد شوینده را به صورت ماهیانه با یك فنجان سرکه سفید مقطر گرم تمیز كنید.
• محصول نادرست – استفاده از محصول مناسب می تواند همه تفاوت ها را در جهان ایجاد کند. اگر ماشین شما برای سفیدکننده خاصی طراحی شده است ، با استفاده از پودر سفید کننده می توانید دیسپنسر و خطوط را مسدود کنید. کتابچه راهنمای مالکین خود را بررسی کنید تا نوع محصولی را که برای واحد شما طراحی شده است پیدا کنید.

مشکل شماره چهار – ماشین لباسشویی شما در هنگام کار حرکت میکند

به نظر می رسد وقتی شما شما کار می کند و به دور خود می چرخد و این برای شما خیلی نگران کننده است ، اما این راه حل به طور کلی بسیار ساده است.

تراز نیست

اگر ماشین لباسشویی شما بر روی یک سطح صافی تراز نباشد مطمئناً ماشین لباسشویی به اطراف خود حرکت میکند. بسیاری از چرخه های شستشو مانند چرخش به راحتی می توانند ماشین لباسشویی را در حالت لرزش و حالت خاموش قرار دهند.
خوشبختانه رفع این مشکل برای شما آسان است. واشر را روی چند تکه تخته سه لایه 3/4 اینچ قرار دهید. در صورت لزوم می توانید از تخته سه لا استفاده کنید.

پاهای ماشین لباسشویی موقعیت نامناسبی دارد

ماشین های لباسشویی طوری تنظیم شده اند که باید بر روی سطح صافی تنظیم شوند تا بخوبی کار کنند. 2 پای جلوی آن دارای مکانیزم تراز کردن با مهره قفل است تا بتواند در جای خود ایمن باشد. هر پا را در ارتفاع صحیح تنظیم کرده و قفل را محکم کنید تا از حرکت پا جلوگیری شود. به محض تنظیم شدن ، نباید در 2 پایه جلو حرکتی انجام شود.
2 پای عقب ممکن است از طراحی مشابه جلو و یا ممکن است خود تنظیم باشد. اگر آنها خود را تنظیم می کنند ، ماشین را به سمت جلو روی پاهای جلویی خود بچرخانید به طوری که پاهای عقب تقریباً 3 سانت در هوا باشند. سپس واحد را به پایین تنظیم کنید تا اجازه دهید به طور خودکار پاها تنظیم شوند.

در ادامه به بررسی دیگر مشکلات رایج ماشین لباسشویی می پردازیم…

علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن پارت دوم
علت مشکلات رایج ماشین لباسشویی و تعمیر آن پارت دوم

مشکل شماره پنج: ماشین لبلسشویی پر سر و صدا است

صدایی زوزه مانند

صدای زوزه مانند آن می تواند نشانه این باشد که چیزی مانع از خط لوله تخلیه می شود ، اما این چیز برای انسداد کامل شلنگ کافی نیست. انسداد آن را بردارید تا از تبدیل شدن آن به یک گرفتگی کامل که باعث ترکیدگی شیلنگ تخلیه شود جلوگیری کنید.

صدای سکه یا ضربه ناگهانی

اگر صدای کلیک را می شنوید ممکن است یک شیء در تخلیه ماشین لباسشویی شما قرار داشته باشد. شاید سهواً سکه یا کالای دیگری را که در جیب لباس خود جا گذاشته باشید. ماشین خود را بررسی کرده و اشیاء خارجی را خارج کنید.

صدای کم

در صورت شنیدن صدای تند و تیز یا صدایی مانند وزوز گوش ، ممکن است یک ماده خارجی در پمپ شما گیر کرده باشد. در صورت بروز آسیب جدی، ممکن است نیاز به تعویض پمپ خود داشته باشید ، اما اغلب فقط با برداشتن جسم ، مشکل حل می شود.

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.

همکاران ما آماده رفع مشکلات ماشین لباسشویی شما در محل مورد نظر شما می باشند.

مشکل شماره شش: دادن بوی نامطبوع

برای یک ماشین لباسشویی غیر معمول نیست که بوی مضراب یا کپک زده ایجاد کند. این مشکل از دیگر مشکلات رایج است که می تواند در داخل یا اطراف دستگاه رخ دهد، علت بوی نامطبوع نشانه ای از رشد قالب ها و باکتری ها میباشد. وان ماشین ، منطقه ای کاملاً تاریک و مرطوب را برای رشد قالب و باکتریها فراهم می کند.

همه ماشین های لباسشویی همزیستی از باکتری ها و قارچ ها تشکیل می دهند که ماده ای پوسیده و همیشه مرطوب است. بعضی از ماشین ها نسبت به بقیه بیشتر مستعد ساخت این نوع مواد هستند.قارچ ها با گذشت زمان بوی بدی ایجاد می کنند. در صورت عدم برطرف کردن آن ، بوی بد آن می تواند به لباس های شما سرایت کند. در بدترین حالت ، حتی می تواند باعث شاداب شدن لباسشویی و سایر اتاق های اطراف شود.

یک عادت خوب برای توسعه این است که هر ماه ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید ، و مواظب باشید! بطور دوره ای اطراف ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. با این کار ایجاد کپک را سریعا متوجه می شوید. اگر دیوارهایا مناطق دیگر ماشین لباسشویی نشانه هایی از رشد قالب یا رشد کپک را نشان دهند باید سریع آنها رو برطرف کرد.

مواد شوینده

•استفاده از مواد شوینده بیش از حد در ماشین لباسشویی باعث ایجاد لکه های اضافی می شود. و یک بقایای کثیف در درون سبد و سایر قسمت های ماشین ایجاد می شود.
• از مقدار صحیح مواد شوینده و نرم کننده پارچه استفاده کنید.

درجه حرارت

آب گرم به پاک کردن قارچها و قالب های داخل ماشین لباسشویی کمک خواهد کرد

فیلتر پمپ تخلیه

فیلتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما باید یکبار در ماه تمیز شود ، اما تعداد معدودی از مردم این کار را انجام می دهند مگر اینکه مشکلی برای ماشین آنها رخ بدهد. بیشتر اوقات سکه ها و سایر اجسام کوچک در این فیلتر گیر میکنند و باعث می شوند جریان آب کند شود و مکانی ایده آل برای رشد قالب و کپک ایجاد کند.اطمینان سرویس با کادری مجرب و متخصص تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایرانی و خارجی را در هر نقطه و منطقه از تهران برای شما انجام میدهد. هر زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات فنی یا خرابی شد با تکنیسین های ما تماس حاصل فرمائید. آنها در اولین فرصت آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.