مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی پارت اول

مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی پارت اول

نحوه تعمیر ماشین های لباسشویی

ماشین لباسشویی مهم ترین وسیله خانه است. اگر دچار مشکلی شود دچار دردسر خواهیم شد. نمونه ای از مشکلات ماشین لباسشویی را در ادامه مرور میکنیم.

مثلا ظرف داخلی ماشین لباسشویی ممکن است با آب پر شود و آب آن تخلیه نشود. یا او آب را تخلیه می کند، اما روند خشک کردن لباس به درستی کار نمی کند. یا لباس ها مثل همیشه تمیز نیستند. خلاصه اینکه ماشین لباسشویی شما در بهترین و کارآمدترین عملکرد خود کار نمی کند، یا کاملاً از کار متوقف می شود. در ادامه با ما باشید تا مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی را در اولین پارت، مرور کنیم.

مجموعه اطمینان سرویس بیش از چند سال در زمینه نصب، تعمیر و سرویس لوازم خانگی فعالیت دارد. برنامه این گروه بر مبنای خدمات رسانی سریع، با کیفیت و در محل مشتری و بدون نیاز به جابجایی شکل گرفته است. این گروه با بکارگیری بهترین تکنسین های آموزش دیده و استفاده از بهترین قعطات لوازم خانگی موجود در بازار برای رضایت مشترکین خود اقدام به فعالیت در این زمینه می کند.
برای هر ماشین لباسشویی که سخت تر و بیشتر از حد معمول کار کند قطعا مشکلاتی مکانیکی یا الکتریکی پیش می آید.

تعمیر ماشین لباسشویی در منزل

در این صورت نباید نگران باشید چون پایان کار ماشین شما نیست. که ماشین لباسشویی شما گاهی اوقات خراب می شود یا اینکه عملکرد آن بدتر می شود تا جایی که لباس ها را بخوبی شستشو نمیدهد. بنابراین به جای تماس با یک تکنسین که تعمیر و نگهداری وسائل الکتریکی را با قیمت گزاف انجام میدهد می توانید ماشین لباسشویی را خودتان تعمیر کنید. بیشتر این تعمیرات فقط به ابزارهای ساده ای احتیاج دارند و توسط صاحبان خانه که فقط مهارت تعمیر سخت افزار محدودی دارند، قابل اجرا هستند.

مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی پارت اول
مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی پارت اول


1- ماشین لباسشویی در هنگام کار را متوقف میشود

این ساده ترین شکل نقص عملکرد ماشین لباسشویی است: به عنوان مثال راه اندازی ماشین لباسشویی شروع نشده است. یعنی لباس را در ماشین لباسشویی قرار داده اید. دکمه “روشن” را فشار داده یا دیسک کار را چرخانده اید و بعد هیچ اتفاقی نیفتاده است.

۱- سیم برق موجود در پشت ماشین لباسشویی را بررسی کنید . از جریان ورودی برق مطمئن شوید. زیرا به دلیل حرکات شدید ماشین های لباسشویی به خصوص در هنگام عدم تعادل بار ماشین لباسشویی ممکن است سیم برق از پریز در بیاید. و شما سهواً سیم برق را وصل می کنید در این حالت سیم را بردارید تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد.

۲- خطایی در اثر عدم وجود بسته شدن درب جلویی ماشین به وجود آمده ودرب کاملاً بسته شده است. زیرا این قسمت از قاب درب است که به وسیله ای متصل می شود که درب را به درستی می بندد. این سیگنال را به کل ماشین لباسشویی می دهد تا شروع به کار کند تا بتواند آب داخل کیس داخلی را پر کند. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که درب ماشین لباسشویی به خوبی بسته شده است. قسمت بالایی آن باید کاملاً با قسمت پایین متصل شود.


2- ماشین لباسشویی بخوبی لباس ها را تمیز نمی کند

این ممکن است یکی از ناامید کننده ترین مشکلات لباسشویی باشد. زیرا شما فقط بعد از روشن کردن لباس در طی یک چرخه کامل متوجه این موضوع می شوید. پس از اتمام شستشو از تمیز بودن لباس ها مطمئن شوید.

۱- حجم لباس زیاد در ماشین لباسشویی قرار ندهید. اگر فضای ماشین لباسشویی زیادی پر باشد کار شستشو به خوبی انجام نمی شود. برای اطلاع از حجم مناسب لباس به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود مراجعه کنید.
۲- استفاده نکردن از پاک کننده های ارزان قیمت: بسیاری از مواد شوینده می توانند بجای پاک کردن لباس های کثسف، پارچه و سایر آوارها را بر روی لباس رسوب دهند.
۳- وسایل حیوان خانگی مانند پتو را از بقیه لباس ها جدا کنید و آنها رو جدگانه بشورید. اگر وسایل حیوان خانگی بسیار کثیف است، پس از پایان چرخه شستشو، حوضه شستشوی را با دست تمیز کنید.

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.
به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.