مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی پارت دوم

مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی پارت دوم

1. ماشین لباسشویی لباس ها را بخوبی خشک نمیکند

در ادامه مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی پارت اول که مطالعه کردید، با دومین پارت، باقی موارد رو بررسی خواهیم کرد.

این یکی از رایج ترین مشکلات ماشین های لباسشویی به حساب می آید. همانطور که چرخش در سرعت های زیاد، حرکتی است که آب را از لباس بیرون می کشد تا لباسها بخوبی خشک شوند.
۱- سعی کنید لباس های موجود در قسمت داخلی ماشین لباسشویی را مجددا توزیع کنید. هنگامی که ماشین لباسشویی نامتعادل باشد، به طور خودکار متوقف می شود تا زمانی که بتوانید لباس ها را دوباره بصورت متعادل در آن بریزید. بنابراین پس از توزیع مجدد لباس در داخل ماشین، دوباره درب را ببندید و در صورت صحت توزیع بار ماشین لباسشویی باید بطور خودکار چرخش را شروع کند. بارهای حاوی مواد جاذب بالا مانند حوله، پتو و لباس های ضخیم مانند شلوار جین و لباس های شلوار ، اغلب نامتوازن می شوند.

سپس …

۲- سطح تراز بودن دستگاه را روی زمین بررسی کنید. در صورت عدم وجود سطح ماشین لباسشویی ، فشار و چرخش متوقف می شود. بنابراین شما باید سطح دستگاه را با سطح حباب بررسی کرده و با تنظیم پاها دستگاه را به سطح خود بازگردانید.

۳- تخلیه و شیلنگ تخلیه را بررسی کنید. باقیمانده های کوچک خاک ممکن است سیستم تخلیه ماشین لباسشویی را مسدود کنند. بنابراین می توانید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را بدون خارج کردن آن بررسی کنید. سرانجام ممکن است انسداد شیلنگ تخلیه که از قسمت پشتی ماشین لباسشویی تا نقطه تخلیه جریان دارد، دلیل این نقص باشد.
مجموعه اطمینان سرویس بیش از چند سال در زمینه نصب، تعمیر و سرویس لوازم خانگی فعالیت دارد. برنامه این گروه بر مبنای خدمات رسانی سریع، با کیفیت و در محل مشتری و بدون نیاز به جابجایی شکل گرفته است. این گروه با بکارگیری بهترین تکنسین های آموزش دیده و استفاده از بهترین قعطات لوازم خانگی موجود در بازار برای رضایت مشترکین خود اقدام به فعالیت در این زمینه می کند.

مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی پارت دوم
مطالب آموزشی برای تعمیر آسان ماشین لباسشویی پارت دوم

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.


4- ماشین لباسشویی دارای سرصدای بلندی است

یکی از آزار دهنده ترین مشکلات شستشو زمانی است که ماشین لباسشویی ضربات یا صدایی ایجاد می کند در حالی که لباس ها در مرحله خشک شدن هستند می چرخد . بنابراین توصیه می شود در اسرع وقت این مشکل برطرف شود زیرا حرکت اضافی یا سر صدای زیاد می تواند ماشین لباسشویی را نابود کند و مشکلات جدید ایجاد کند.

۱- این ممکن است به دلیل یاتاقان های درام داخلی است که دقیقاً زیر سینک قرار دارد و نیاز به تعویض دارند.
۲- اگر مشکل از واشر ماشین باشد، یاطاقان داخلی ممکن است به روانکاری نیاز داشته باشند.
۳- ممکن است به دلیل فرسودگی درایو موتور ماشین باشد. برای دسترسی به موتور باید بخش بزرگی از دستگاه را جدا کنید.
۴- قرقره کمربند ممکن است فرسوده یا خارج از شکل باشد. اغلب اوقات بوی سوختگی لاستیک می دهد.

  
5- ماشین لباسشویی پر از آب است اما آب آن را تخلیه نمی کند

بسیاری از دارندگان ماشین لباسشویی هنگام بررسی پوشش ماشین لباسشویی در طول چرخه شستشو ، برای کشف لباسهای شناور در یک حوضچه پر از آب خاکستری تیره و عدم تخلیه آب کثیف و سپس تمیز کردن لباس های کثیف ، تجربه ناخوشایند را تجربه می کنند.

۱- پمپ تخلیه آب ممکن است با پارچه یا سایر اجزای لباسشویی مسدود شده باشد. آب را با یک فنجان بیرون آورید ، سپس برق را از ماشین لباسشویی جدا کنید. سپس پیچ های پنل جلویی را برداشته و سپس ماشین لباسشویی را به جلو شیب دهید و قسمت جلوی دستگاه را روی دو یا چهار لایه آجر پشتیبانی کنید تا دسترسی به آن راحت شود. پس از این کار به راحتی می توان پمپ ماشین لباسشویی را به راحتی مشاهده کرد که باعث می شود ارزیابی انسداد در پمپ وجود داشته باشد یا خیر. اگر اینگونه است ، باید وسایل مورد نظر را از پمپ به آرامی جدا کنید.


6- ماشین لباسشویی بسیار تکان می خورد

هنگامی که ماشین کار می کند، به خصوص در چرخه بعد از خشک کردن لباسها ممکن است به شدت لرزش داشته باشد و دستگاه اغلب راه می رود.
۱- ماشین لباسشویی شما ممکن است نیاز به تعادل داشته باشد. برای ارزیابی سطح ماشین لباسشویی از یک طرف به سمت دیگر و از جلو به عقب از یک سطح حباب استفاده کنید. سطح چرخش را با چرخاندن پاهای ماشین به بالا یا پایین تنظیم کنید. بر خلاف خشک کن ، که فقط شامل دو پا قابل تنظیم است ، اکثر ماشین های لباسشویی دارای چهار پایه قابل تنظیم هستند.

۲- با یک ماشین و یک خشک کن جمع شده در کنار هم ، ممکن است کمربندهای ارتباطی شل شده و باعث ارتعاشات زیاد واحدی شوند. این می تواند یک وضعیت خطرناک باشد ، زیرا ممکن است خشک کن از ماشین لباسشویی خارج شود. در صورت لزوم، کمربندهای تماس را محکم یا تعویض کنید.
۳- سنتی ترین و قابل کنترل ترین دلیل لباسشویی، بارداری نامتعادل است.

خرید حوله های ضد لرزش را در نظر بگیرید. آزمایشات مستقل نشان داده است که حوله های با ضخامت سه اینچ ، در کاهش لرزش بسیار عالی کار می کنند. در حالی که ارزان نیستند، این بالشها می توانند ابزاری با ارزش برای کاهش انتقال لرزش ماشین لباسشویی خانه شما باشند.

تعمیر ماشین لباسشویی

مجموعه اطمینان سرویس بیش از چند سال در زمینه نصب، تعمیر و سرویس لوازم خانگی فعالیت دارد. برنامه این گروه بر مبنای خدمات رسانی سریع، با کیفیت و در محل مشتری و بدون نیاز به جابجایی شکل گرفته است. این گروه با بکارگیری بهترین تکنسین های آموزش دیده و استفاده از بهترین قعطات لوازم خانگی موجود در بازار برای رضایت مشترکین خود اقدام به فعالیت در این زمینه می کند.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.