تعمیر انواع ماشین لباسشویی سطلی دو قلو و ماشین لباسشویی های ایرانی

تعمیر انواع ماشین لباسشویی سطلی دو قلو و ماشین لباسشویی های ایرانی

تعمیر ماشین لباسشویی بعد از گذشت چند سال از خرید آن جزو تعمیرات ملزوم در خانه است. لباسشویی به طور مداوم در معرض رطوبت است پس بی شک پس از مدتی قطعات نیاز به تعویض مجدد خواهند داشت. ماشین لباسشویی امروزه به دو دسته ماشین لباسشویی های کوچک یا سبک خانگی و ماشین لباسشیوی های صنعتی تقسیم می شوند.نحوه تعمیر ماشین لباسشویی های لاندری و خشکشویی ها با لباسشویی های خانگی متفاوت است. کیفیت و تغییرات درجه حرارت آب در این نوع ماشین لباسشویی ها بالاتر است. بهتر است قبل از خرابی ماشین لباسشویی  هر چند وقت یکبار با استفاده از کارشناسان شرکت لباسشویی را به صورت کامل چک کنید تا از سلامت کامل قطعات مطمئن شوید. در ادامه با ما باشید تا نکاتی را درباره تعمیر انواع ماشین لباسشویی سطلی دو قلو و ماشین لباسشویی های ایرانی مرور کنیم.

امروزه با کاهش جمعیت خانواده ها خرید ماشین لباسشویی های کوچک دو قلو با حجم کمتر بسیار رایج تر است. در گذشته از اکثر این ماشین لباسشویی ها به عنوان کهنه شور برای شستشوی لباس نوزادان استفاده می شد. تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو کوچک به زمان کمتری نیاز دارد و هزینه نصب قطعات وتعویض آنها کمتر است. امکان عیب یابی و رفع مشکل در لباسشویی های سطلی و کهنه شورها راحت تر است. تعمیر تخصصی لباسشویی های با امکانات پیشرفته مثلا استفاده از تایمر و گرم کردن آب در میزان دلخواه یا استفاده از بخش های مانند خشک کن لباس ها روند تعمیرات را پیچیده تر کند. استفاده از کارشناسان هر شرکت به صورت خاص شما را در روند تعمیرات دستگاه های با تکنولوژی های جدید به خوبی کمک می کند. تعمیر مایکروویو از خدمات تخصصی مجموعه اطمینان سرویس می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

تعمیر انواع ماشین لباسشویی سطلی دو قلو و ماشین لباسشویی های ایرانی
تعمیر انواع ماشین لباسشویی سطلی دو قلو و ماشین لباسشویی های ایرانی

گارانتی تعویض قطعات و تعمیر ماشین لباسشویی

گارانتی تعمیرماشین لباسشویی به صورت خاص تا دو سال هزینه های تعویض قطعات یا نصب مجدد قطعات لباسشویی را به صورت چشمگیر کاهش می دهد. اکثر شرکت های ایرانی تولید لوازم برقی خانگی و لباسشویی محصولات را به صورت مستقیم از طریق شرکت با مدت زمان درج شده در کاغذ خرید چک می کنند. در صورتی که لباسشویی شما شامل بند های موجود در قرارداد باشد به صورت تضمینی ماشین لباسشویی را تعمیر می کنند. یا درصورت نیاز به طور کلی دستگاه تعویض می شود. در زمان نصب این دستگاه ها حتما باید از نصاب های شرکتی استفاده شود تا برگه گارانتی پس از نصب توسط آنها امضا شود. انجام تعمیر ماشین لباسشویی ایرانی بیشتر شامل این بند خواهد شد. تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل برای محصولات زیر مجموعه این شرکت ها انجام می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی خارجی با گارانتی شرکتی در ایران

انجام تعمیر لباسشویی ال جی معمولا با استفاده از گارانتی شرکت های خصوصی در ایران زیر نظر شرکت اصلی انجام می شود. برای آشنایی تکنسین های ایرانی با  تکنولوژی های جدید به کار رفته در این سری ماشین لباسشویی ها از فیلم آموزش تصویری تعمیر ماشین لباسشویی استفاده می شود. کارشناسان اصلی هر کدام از این شرکت ها برای آموزش بخش های مختلف دوره های خاصی در ایران برگزار می کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ معمولا توسط شرکت گلد ایران ضمانت کننده محصولات و قطعات سامسونگ در ایران انجام می شود. این شرکت تمامی محصولات الکتریکی خانگی سامسونگ را به صورت تخصصی تعمیر می کند. اکثر قطعات کره ای اصل یا مونتاژ سامسونگ در ایران زیر نظر این شرکت در محصولات استفاده می شوند. استفاده دیرینه از محصولات کره ای و ژاپنی در ایران باعث شده که تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی بوش یا سامسونگ راحت تر با تکنولوژی های جدید این محصولات کار کنند. همچنین تعمیرات آنها سریع تر در ایران انجام شود. هزینه ای که برای خرید محصولات اروپایی پرداخت می شود بیشتر است. در حالی که حل مشکلات لوازم الکترونکی انها در ایران بسیار سخت تر خواهد بود و قطعات این دستگاه ها به راحتی در ایران یافت نمی شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی با استفاده از شرکت های ایرانی

بسیاری از شرکت های ایرانی به صورت تخصصی تعمیرات تمامی لباسشویی ها را انجام می دهند. معمولا این کار برای سهولت استفاده مشتری ها از خدمات این شرکت ها در منزل انجام می شود. اکثر این شرکت ها از گارانتی خدمات 180 روز به بالا استفاده می کنند که این کار ضامن معرفی خدمات آنها می باشد. تعمیر ماشین لباسشویی سطلی و بعضی ماشین لباسشویی ها با تکنولوژی های قدیمی معمولا توسط این شرکت ها انجام می شود.

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.

 خدمات سریع و ارزان این شرکت ها به مشتری ها باعث شده اکثر افراد پس از اتمام دوره گارانتی محصولات خود از خدمات آنها استفاده کنند. امروزه ساخت اپلیکیشن های معرفی نزدیک ترین مراکز خدمات تعمیرات دستگاه های الکترونیکی مانند لباسشویی ها باعث شده که معرفی این شرکت ها در سطح شهر سریع تر انجام شود. اکثر شهرهای بزرگ مانند تهران از خدمات این شرکت ها به صورت آنلاین استفاده می کنند.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.