آنچه باید درباره شیلنگهای ماشین لباسشویی خود بدانید پارت اول

آنچه باید درباره شیلنگهای ماشین لباسشویی خود بدانید پارت اول

تعمیر ماشین لباسشویی

شیلنگهای لباسشویی که آب گرم و سرد ماشین شما رو تأمین می کنند، یکی از ارکان مهم ماشین لباسشویی هستند زیرا بی سر و صدا وظیفه خود را انجام می دهند. در واقع، هنگامی که شما بار جدیدی از لباس برای شستن در ماشین خود قرار میدهید، حتی به این فکر نمی کنید که چگونه آب گرم و سرد وارد ماشین شما می شود. اما زمانی که یکی از این شیلنگ ها خراب شود. این شلنگ قابل اعتماد و آرام می تواند به سرعت به کابوسی برای شما تبدیل شود! مقدار آسیب ناشی از شیلنگ خراب شده ماشین لباسشویی می تواند گسترده باشد. با ما باشید تا آنچه باید درباره شیلنگهای ماشین لباسشویی خود بدانید را در پارت اول برایتان شرح دهیم.

در حقیقت، شیلنگ خراب شده یکی از دلایل اصلی خرابی ماشین های لباسشویی است.اطمینان سرویس با کادری مجرب و متخصص آماده تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایرانی و خارجی شما میباشد. شما میتوانید با تماس با تیم پشتیبانی گروه اطمینان سرویس مشکلاتی را که برای وسائل شما بیان کنید و از مشاوره تکنیسین های متخصص ما بهره مند شوید.

آنچه باید درباره شیلنگهای ماشین لباسشویی خود بدانید پارت اول
آنچه باید درباره شیلنگهای ماشین لباسشویی خود بدانید پارت اول

آنچه باید درباره شیلنگهای ماشین لباسشویی خود بدانید

چگونه می توان شیلنگ های ماشین لباسشویی خود را بررسی کرد

به طور منظم بررسی کردن شیلنگ های ماشین لباسشویی شما نه تنها می تواند از خراب شدن آن جلوگیری کنید، بلکه می تواند در صورت ترکیدن آن بموقع آن را تعویض کرد. انجام بازرسی های منظم از شلنگ های ماشین لباسشویی شما تشخیص عیب شیلنگ را در صورت بروز نشت اصلی کاهش می دهد.
توصیه می کنیم روال خاصی پیدا کنید که برای شما مفید باشد. بهترین روش بررسی شیلنگهای ماشین لباسشویی شما در روز اول بهار و سپس دوباره در روز اول پاییز است. هرچه سیستم شما باشد، مهمترین چیز این است که مرتباً آنها را چک کنید.

چه عواملی باعث شلیک شیلنگ واشر می شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که شلنگ ماشین لباسشویی خراب می‌شود، با این وجود یکی از مهمترین دلایل آن سن شیلنگها است.
سن: اگر شیلنگ بیش از 5 سال کار کرده است ، این احتمال وجود دارد که شروع به نشان دادن علائم سایش کند که در نهایت می تواند منجر به ترکیدن شود. تعویض شیلنگ واشر شما هر 3 تا 5 سال بهترین روش است .

کیفیت ضعیف جنس شیلنگ:

بازی کردن با شیلنگ لباسشویی که معمولا کوکان با آنها بازی میکنند احتمال خراب شدن آن را چند برابر میکند. همین بازی کردن با شیلنگ می تواند باعث شود قسمتی از شلنگ با سرعت زیاد خراب شود. با آسیب قسمت داخلی شیلنگ، فشار بیشتری روی نقاط اتصال و پوشش بیرونی وارد می شود. سرانجام شیلنگ کاملا خراب میشود باعث نضب آب میشود. اگر در محلی زندگی می کنید که کیفیت آب مسئله ای است ، باید بهترین کیفیت شیلنگ ممکن را خریداری کرده و شرایط را به طور مکرر بررسی کنید.

نصب صحیح شیلنگ:

موارد مختلفی در هنگام نصب شیلنگها وجود دارد که باید رعایت کنید که همه می توانند هنگام نصب شیلنگ ها اشتباه کنند. متداول ترین شیلنگ ماشین لباسشویی شیلنگ لاستیکی است. اما همچنین اگر شیلنگ در حین نصب پیچ خورده باشد، ممکن است باعث بد کار کردن آن شود.

شیلنگ معیوب:

یکی دیگر از مشکلات شیلنگها معیوب بودن آن است.گاهی اوقات شلنگ فقط معیوب است. حتی اگر جدید باشد چند روز بعد از نصب شیلنگ های جدید آن شیلنگ نشت میکند. اما این اتفاق می افتد ، پس حتما شیلنگ های جدید خود را با دقت بررسی کنید تا پس از نصب آنها به دنبال نشت یا نقص های دیگر باشید. متأسفانه، گاهی اوقات شلنگ جدید به دلیل داشتن عیب کوچکی،بعد از ماهها یا سالها عیب آن مشخص میشود.اطمینان سرویس با کادری مجرب و متخصص آماده تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایرانی و خارجی شما میباشد. شما میتوانید با تماس با تیم پشتیبانی گروه اطمینان سرویس مشکلاتی را که برای وسائل شما بیان کنید و از مشاوره تکنیسین های متخصص ما بهره مند شوید.

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.

در هنگام بازرسی شیلنگ های واشر چه باید جستجو کنید

اتصالات شیلنگ را ابتدا بررسی کنید – آنها باید ایمن باشند و علائمی از سایش ، زنگ زدگی یا نشت نشان ندهند.
وضعیت شیلنگ ها را بررسی کنید – به دنبال برآمدگی ، ترک و یا ساییدگی بیش از حد باشید.

چک های مربوط به شلنگ را بررسی کنید – غالباً یک ماشین لباسشویی، در طول چرخه شستشو یا به طور سهواً هنگام تمیز کردن حرکت می کند. برخی مواقع این چرخش باعث لرزیدن ماشین میشود. بین فضای پشت ماشین لباسشویی و اتصال آب دیواره همیشه 4 اینچ فاصله بدهید که با این کار می توانید به جلوگیری از لرزیدن ماشین کمک کنید. در نظر بگیرید که یک تکه چوبی که 4 اینچ بین دیوار و واشر است ، فاصله داشته باشید تا از خیس شدن ماشین به سمت دیوار جلوگیری شود.

در نظر داشته باشید که در صورت مشاهده هرگونه رطوبت در اتصالات یا شیلنگ ها، به احتمال زیاد نشت کمی در شیلنگ وجود دارد. بسیار مهم است که در اسرع وقت از یک نشت کوچک مراقبت کنید ، زیرا زودتر از آنچه فکر می کنید به یک نشت بزرگ تبدیل می شود.
شیلنگ های ماشین های لباسشویی ارزان هستند و به راحتی قابل تعویض هستند. عدم تعویض بموقع شیلنگ باعث ضرر هنگفتی به شما میشود.

نکته پایانی

با نصب یک آبگیر چکشی، پس از قطع آب ورودی از شیر ماشین لباسشویی، فشار ناشی از جریان آب را جذب می شود. هنگامی که جریان آب خاموش است ، آب جایی برای رفتن ندارد. بنابراین به مسیر قبلی بر میگردد. به این چکش آب گفته می شود و می تواند فشار زیادی به شیلنگ های شما وارد کند.
هنگامی که شلنگ ماشین لباسشویی را عوض می کنید ، تاریخ را با قلم Sharpie روی شلنگ یا بر روی کارت علامت گذاری کنید که می توانید در قسمت پشت ماشین نگه دارید. این به شما کمک می کند تا عمر سرویس هر شیلنگ را ردیابی کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.