در چه زمانی باید از تعمیرکاران ماهر برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیریم؟

در چه زمانی باید از تعمیرکاران ماهر برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیریم؟

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی امروزه نقش اساسی ای را در خانه ها ایفا می کند. در صورتی که با مشکلی مواجه شود، باعث اختلال در کارهای خانه شده و لباس های کثیف بر روی هم تلمبار می شود. از این رو تعمیر ماشین لباسشویی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید از تعمیرکاران ماهر و مجرب کمک بگیرید. تا در کوتاه ترین زمان مشکل شما را برطرف کنند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که در چه زمانی باید از تعمیرکاران ماهر برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیریم؟ پس ما با همراه باشید.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی چیست؟

روشن نشدن ماشین لباسشویی از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای این دستگاه پیش بیاید. دلایل زیادی می تواند باعث بروز این اتفاق باشد که از جمله اصلی ترین آن عدم کارکرد سویٔیچ دستگاه می باشد. برای بررسی کردن کارکرد صحیح این قطعه درجه تایمر لباسشویی را تنظیم کنید وچنانچه به درستی کار کند بدین معناست که سویٔیچ لباسشویی مشکلی ندارد.

گاهی نیز ممکن است که لباسشویی برق نداشته باشد. به همین دلیل باید ابتدا فیش برق لباسشویی را بررسی کرده تا اطمینان پیدا کنید که درون پریز باشد. سپس برق ساختمان را بررسی کنید تا مطمیٔن شوید که ساختمان شما برق داشته باشد.
خرابی برد دستگاه نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود. بردهای دستگاه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و در صورتی که حدس زدید مشکل از برد باشد باید از یک متخصص کمک بخواهید.
البته لازم به ذکر است که دلایل دیگری نظیر باز بودن درب ماشین لباسشویی، گیر کردن دکمه خاموش و روشن و … نیز می تواند مانع از روشن شدن ماشین لباسشویی شود.

چرا ماشین لباسشویی لباس ها را به درستی تمیز نمی کند؟

در صورتی که لباس های شما به درستی شسته نمی شود حتما نمی توان گفت که مشکل از ماشین لباسشویی باشد. گاهی ممکن است که پودر شوینده ای که استفاده می کنید مرغوب نباشد. به همین دلیل بهتر است از شوینده های مرغوب استفاده نمایید.
برخی از افراد بر این باورند که با ریختن زیاد شوینده لباس ها بهتر شسته می شود. ولی باید بدانند که این کار اشتباه بوده و باعث می شود که کف زیادی ایجاد شود. همین عامل مانع از شستن کامل لباس ها شود.
خرابی المنت نیز می تواند باعث عدم شستشوی کامل لباس ها شود. در صورتی که المنت خراب باشد نمی تواند آب گرم را وارد لباسشویی کند. همین امر باعث می شود که لباس ها با آب خنک شسته شده و پودرهای شوینده به خوبی از روی آن ها برداشته نشود.

ماشین لباسشویی نمی چرخد، دلیل را بررسی کنید؟

چرخش ماشین لباسشویی باعث شسته شدن لباس ها و قاطی شدن آب با پودر شوینده می شود. به همین دلیل در صورتی که دیگ ماشین لباسشویی به درستی نچرخد لباس ها به درستی شسته نمی شود. در برخی موارد پودرهای شوینده بر روی لباس ها باقی می ماند.
از دیگر دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی شل شدن و یا خراب شدن تسمه محرک ماشین لباسشویی می باشد. بدین منظور باید دیگ ماشین لباسشویی را بررسی کرده و در صورت خرابی آن را تعویض نمایید. در صورت نیاز می توانید با اطمینان سرویس در تماس باشید. تا تعمیرکاران ماهر ما برای تعمیر ماشین لباسشویی شما در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.

سر و صداهای ناهنجار ماشین لباسشویی از چیست؟

گاهی اوقات ممکن است که ماشین لباسشویی بعد از مدتی کارکرد دچار سر و صداهای ناهنجارو آزار دهنده شود. که از جمله رایج ترین دلایل آن تراز نبودن ماشین لباسشویی می باشد. برای تراز کردن ماشین لباسشویی می توانید از دستگاه تراز کمک بگیرید. همچنین تراز نبودن پایه های ماشین لباسشویی نیز یکی دیگر از دلایل این مشکل می باشد. به همین دلیل باید چک کنید که ماشین لباسشویی بر روی سطح صاف قرار گرفته باشد.

چراغ ماشین لباسشویی روشن بوده و با وجود جریان برق در لباسشویی، این دستگاه کار نمی کند؟

خراب بودن تایمر ماشین لباسشویی از رایج ترین دلیل بروز این مشکل می باشد. برای رفع آن باید سیم های برق وصل شده به تایمر و دکمه آن را مورد بررسی قرار داده و در صورت خرابی توسط یک تعمیرکار ماهر بررسی شود.

دلیل نچرخیدن درام ماشین لباسشویی چیست؟

زیاد بودن حجم لباس های موجود در ماشین لباسشویی در مقایسه با ظرفیت ماشین لباسشویی از جمله مشکلات رایج این دستگاه می باشد. بنابراین در صورت بروز این مشکل ابتدا حجم لباس ها را کاهش دهید. سپس در صورتی که همچنان مشکل پا بر جا بود می توانید با تعمیرکاران اطمینان سرویس مشورت نمایید.

دلیل نشتی آب ماشین لباسشویی چیست؟

نشتی ماشین لباسشویی باعث می شود که حجم زیادی از آب از زیر آن خارج شود. و در نتیجه سبب کثیف شدن آشپزخانه و لوازم شود. بنابراین باید پیش از بروز این مشکل از آن جلوگیری کرد. یکی از دلایلی که می تواند باعث بروز این مشکل شود پوسیدگی شلنگ تخلیه می باشد. باید پیش از آن که مشکلی به وجود بیاورد آن را تعویض کرد.
خرابی پمپ لباسشویی نیز می تواند از دیگر دلایل بروز این مشکل باشد. بنابراین در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار نشتی شد باید پمپ وسط یک متخصص بررسی شود. تا هر چه زودتر مشکل برطرف شود.

شما می توانید با اطمینان سرویس در تماس باشید تا تعمیرکاران ماهر ما برای تعمیر ماشین لباسشویی شما در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

در چه زمانی باید از تعمیرکاران ماهر برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیریم؟
در چه زمانی باید از تعمیرکاران ماهر برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیریم؟

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی به دلایل مختلفی دچار مشکل می شود و برای برطرف کردن آن روش های مختلفی وجود دارد. قطعات ماشین لباسشویی با هم متفاوت بوده و هر قطعه قیمت جداگانه ای دارد. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی ا برای تعمیر ماشین لباسشویی تعیین کرد. عواملی همچون نوع قطعه، دستمزد تکنسین، زمان مورد نیاز برای تعمیر و … بر روی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تاثیرگذار است. برای اطلاع از هزینه تعمیر ماشین لباسشویی می توانید با تعمیرکاران ما در اطمینان سرویس در ارتباط باشید.

سرویس ماشین لباسشویی

سرویس کردن صحیح و به موقع ماشین لباسشویی از جمله مواردی است که باعث بهبود عملکرد لباسشویی می شود. همچنین از خراب شدن آن جلوگیری می کند. به همین دلیل باید زمان سرویس ماشین لباسشویی را با تعمیرکاران متخصص برنامه ریزی کرده تا ماشین لباسشویی شما به درستی کار کرده و دیرتر دچار ایراد شود.

نصب ماشین لباسشویی

نصب ماشین لباسشویی از پروسه های اصلی می باشد. در صورتی که نصب به طور درست انجام نشود می تواند منجر به بروز خطر واز بین بردن ایمنی شود. در نتیجه بهتر است نصب به دست افراد با تجربه انجام شود.
چنانچه جهت نصب ماشین لباسشویی خود به یک نصاب با تجربه و مورد اعتماد نیاز داشتید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. تعمیرکاران ماهر اطمینان سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی شما آماده ارائه سرویس می باشند.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.