تعمیر هود فلومی

تعمیر هود فلومی

تعمیر هود فلومی، همیشه خرابی یکی از وسائل برقی خانه باعث مشکلاتی برای شما خواهد شد. هود هم یکی از وسائل برقی است که در صورت تمیز نکردن آن دچار خرابی می‌شود و نیاز به تعمیر دارد. برای تعمیر هود فلومی می‌توانید روی تکنیسین‌های شرکت اطمینان سرویس حساب باز کنید. در ادامه مقاله قصد داریم که نکاتی را در مورد نحوه تمیز کردن هواکش هود را بیان کنیم.

تعمیر هود فلومی در محل

جلوگیری از ایجاد مشکل در هود فلومی

۱) از فیلتر مناسب استفاده کنید

استفاده از فیلتر مناسب برای هود خود یک مسئله بسیار مهمی می‌باشد، که باید به آن توجه کرد. شما با استفاده از یک فیلتر خوب و با کیفیت می‌توانید این اطمینان را برای خود حاصل کنید، که دستگاه به درستی کار می‌کند و چربی‌ها، روغن‌ها منتشر شده در محیط آشپزخانه جذب و خارج می‌کند.
اگر مطمئن نیستید که کدام فیلتر برای نیازهای شما مناسب است، تعمیرکار اطمینان سرویس می‌تواند به شما کمک کند تا فیلتر مناسب و تعداد فیلترهای مورد نیاز برای هود شما را انتخاب کنید.
علاوه بر انتخاب نوع فیلتر مناسب، باید مطمئن شوید که از فیلتر اندازه مناسب استفاده می کنید تا از پوشاندن کل دهانه هود هواکش مطمئن شوید.

تعمیر مایکروویو از خدمات تخصصی مجموعه اطمینان سرویس می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

۲) تمیز کردن مکرر دریچه هود

تمیز کردن دریچه هود فلومی به طور منظم باعث میشود، تا این اطمینان برای شما حاصل شود که هود می تواند تا حد امکان کارآمد و موثر کار کند. شما باید روزانه یا چند روز یکبار باید دریچه هود تمیز کنید، با این حال، برخی خانه ها با حجم فعالیت کمتر می‌توانند هود آشپزخانه خود را کمتر تمیز کنند. اکثر فیلترهای هود را می توان به راحتی با دست و با آب گرم و صابون تمیز کرد.

۳) درهای دسترسی داکت را نصب کنید

دسترسی به داخل کانال ها و تمیز کردن آنها بسیار دشوار است. به همین دلیل است که درهای دسترسی به کانال باید با فاصله یکنواخت در طول کار نصب شوند. نصب این درب های دسترسی بسیار آسان است و شما را قادر می سازد به راحتی کانال های خود را تمیز و بازرسی کنید. همچنین تمیز کردن و حذف چربی‌ها، روغن‌ها را از کار مجرای شما آسان‌تر می‌کند، که به نوبه خود به کاهش خطر آتش‌سوزی در مجاری شما کمک می‌کند و به عملکرد بهتر هود هواکش کمک می‌کند.

۴) نصب کردن پنل دسترسی به فن هود فلومی

پانل های دسترسی به فن هود فلومی راه ساده و آسان دیگری برای کمک به تمیز نگه داشتن و نگهداری سیستم تهویه آشپزخانه شماست. این پانل های دسترسی به شما این امکان را می دهد که برای تمیز کردن آن به فن دسترسی داشته باشید. در هنگام تمییز کردن پرهای فن هود مراقب تیغه های آن باشید و آنها رو بخوبی تمیز کنید.

نحوه تمیز کردن فن هودهای تجاری و رستورانی فلومی

از آنجایی که رستوران‌ها پخت غذا را به صورت ثابت انجام می‌دهند، یکی از ضروری‌ترین عناصر داخل آشپزخانه رستوران، هود است. همین هود باعث خارج شدن دود و رطوبت ناشی از پخت پز میشود و هوای آشپزخانه را تمیز نگه می دارد. در صورت خراب شدن ناگهانی فن هود که می تواند منجر به مشکلاتی برای کسب و کار شما می‌شود و برخی مواقع ممکن است یک مشکل بزرگ رخ دهد. یکی از مشکلات جدی که ممکن است می تواند خطرات بالقوه ای برای سلامتی کارکنان داخل آشپزخانه داشته باشد. مسمومیت افراد به وسیله مونوکسید خواهد بود، زیرا یکی از عملکردهای مهم هود خارج کردن مونوکسید کربن ناشی اجاق های گازسوز است.
در اینجا برخی از مشکلاتی که باید به آنها توجه کنید و اینکه چگونه تعمیر هود فلومی می تواند به افزایش عمر آن کمک کند، آورده شده است.

۱) وجود بوهای نامطبوع در محیط آشپزخانه

همیشه هوای محیط آشپزخانه روزانه با بوهای مختلف پر می‌شود، مهم است که به بوی نامطبوع یا قدیمی توجه داشته باشید زیرا این امر می تواند نشان دهنده مشکل در فن هود شما باشد. فن هودها دود و سایر بوی های ناشی از پخت پز را از محیط داخلی آشپزخانه به بیرون منتقل میکنند که شامل بوی روغن سوخته شده و بسیاری از بوی انواع مختلف غذا می شود. با گذشت زمان، با جمع شدن زباله در داخل فن، بو بدتر می‌شود و نشان می‌دهد که نیاز به تعمیر یا تمییز کردن دارد. برای تعمیر هود فلومی با تعمیر کاران اطمینان سرویس تماس بگیرید.

۲) وجود هوای مرطوب در داخل آشپزخانه

اگر در آشپزخانه شما دود و بخار زیادی دارد، این احتمال زیاد نشان دهنده این است، که فن هود دچار خرابی است. این امکان هم وجود دارد که رطوبت به داخل موتور و فن داخل هود نفوذ کند، که می‌تواند منجر به مشکلات متعددی شود.
در برخی موارد، بهتر است موقعیت فن نیز نیاز به تغییر داشته باشد. مثلا برخی مواقع بهتر است هود را ارتفاع بالاتری نصب کنید تا رطوبت کمی وارد سیستم هود شود.

۳) وجود صداهای عجیب در فن هود فلومی

در کل فن‌های سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند،بهتر است شما فرق بین بین صدای معمولی و غیر عادی را تشخیص دهید. وجود صدای مداوم در فن ها طبیعی است. اگر صدای وزوز عجیبی از فن می‌شنوید، این باید نشانه دهنده خراب بودن فن می‌باشد.
وجود این صداهای عجیب و نامعقول به معنای نیاز به تعمیر است. برخی مواقع وجود صدا ممکن است ناشی گیر کردن موتور باشد، یا موتور بیش از حد گرم شده است یا فن خراب شده است و باید آنرا تعویض کرد. در این مواقع شما باید فن را خاموش کرده و با تکنیسین‌های شرکت اطمینان سرویس تماس بگیرید تا آنها مشکل را تشخیص داده و به تعمیر هود فلومی بپردازد.

۴) نصب بد فن

هنگامی که برای اولین بار فن را روشن می کنید، به این روند بسیار توجه کنید. یکی از اولین نشانه های خرابی فن هود فلومی این است که دستگاه دیر شروع به کار می کند.
احتمالا متوجه شوید که فن هود با سرعت کامل حرکت می‌کند، دوباره سرعت خود را کاهش می‌دهند و سپس دوباره شتاب بیشتری می‌گیرد. این چرخه ممکن است تا زمان روشن شدن کامل فن ادامه یابد.
برای اطلاعات بیشتر و یا تعیین وقت برای تعمیر هود فلومی خراب شده خود، همین امروز با ما تماس بگیرید. تکنسین های شرکت ما سال ها در این زمینه تجربه کافی را دارند و براحتی مشکل دستگاه شما را برطرف میکنند.

انواع هود آشپزخانه

زندگی آپارتمان نشینی در کنار مزایایی که دارد دارای یک سری معایب نیز می باشد. یکی از این معایب عدم وجود هواکش و پنجره کافی برای خروج دود و بو می باشد. بو و دود غذا نه تنها باعث آزار ساکنین می شود، بلکه ناراحتی ..

تعمیر هود آشپزخانه در محل

هود یکی از لوازم موجود در آشپزخانه است که در هنگام آشپزی با روشن کردن آن هوای موجود را مکش کرده و به بیرون انتقال داده و اجازه انتشار این بو به داخل ساختمان را نمی دهد.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.