تعمیر هود اخوان

تعمیر هود اخوان

نحوه تعمیر هود اخوان ، هود یکی از وسائل ضروری در هر آشپزخانه و خانه است که برای تهویه مناسب هوای خانه بسیار کاربردی است. شما زمانی که در آشپزخانه مشغول پخت پز میشوید بوی غذاهای سرخ شدنی همانند: پیاز داغ و سیر داغ همه محیط خانه رو فرا میگیره که باعث آزار و اذیت اهالی خانه خواهد شد. بهترین وسیله برای از بین بردن این بوهای ناشی از سرخ شدن مواد غذایی همین هود اخوان است. حتما برای شما هم پیش آمده است که هود دچار مشکلی شده یا بخوبی کار نمیکند.

تعمیر هود اخوان در محل

زمانی که هود شما خراب شد و نیاز به تعمیر داشت برای تعمیر هود اخوان بایستی به شرکت هایی که در این زمینه تخصص لازم را دارند مراجعه کنید. شرکت اطمینان سرویس با داشتن چند سال سابقه در این زمینه آماده کمک به شما همشهریان تهرانی میباشد. یکی از خدمات بروز این شرکت تعمیر هود اخوان در محل است که دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه به شرکت برای تعمیر نخواهید داشت. برای استفاده از این خدمات کافیست با شماره تلفنی که در پایین صفحه وجود دارد تماس حاصل فرمائید. تعمیرکار این شرکت در سریعترین زمان ممکن خود را به منزل شما خواهد رساند.

 

هود اخوان

نحوه تعمیر هود اخوان

هود اخوان یکی دیگر از برندهای مشهور و خوبی میباشد. که قطعا همه ما حتی برای یکبار شده است که اسم برند اخوان را در تلویزیون شنیده ایم. این برند با در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله هود، شیرآلات، فر و اجاز گاز فعالیت میکند. کارخانجات صنعتی برادران جم در سال ۱۳۴۸ با مجوز از وزارت صنایع و معادن در استان تهران توسط آقای محسن برادران جم تاسیس گردید. فعالیت های تولیدی این گروه بزرگ با تولید قطعات پرس مورد استفاده در ساخت دستگاه ها و تجهیزات مربوط به ساخت و ساز ساختمان آغاز شد.

با توجه به رشد و توسعه صنعت ساختمان و نیاز کشور به محصولات باکیفیت لوازم آشپزخانه توانست مجوز تولید ماشین ظرفشویی از همین نوع فولاد را دریافت کند و در جهت ارتقای این صنعت تلاش کرد و با دانش و تجربه بالایی که دارد توسعه یافت. برای تعمیر هود اخوان میتوانید با کارشناس تعمیر شرکت اطمینان سرویس تماس بگیرید. فشرده سازی فولاد یک فرآیند تخصصی است و دانش فنی موجود در گروه اخوان و استفاده از کمپرسورهای هیدرولیک مدرن و با تناژ بالا، این گروه را به یکی از قدیمی ترین و مجرب ترین متخصصان در زمینه کشش فولاد تبدیل کرده است. همچنین استفاده این گروه از تکنولوژی و تجهیزات روز اروپا باعث تمایز آن از سایر رقبا شد.

نحوه تعمیر هود اخوان با اطمینان سرویس

برنامه ریزی و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع محصولات خانگی این گروه شده است. که شامل انواع ماشین ظرفشویی، انواع اجاق گاز لوکس، اجاق گاز استیل و شیشه ای، انواع اجاق گازی و برقی و انواع هودهای مورد استفاده می باشد.در حال حاضر گروه صنعتی اخوان به عنوان مرواریدی درخشان در شهر صنعتی عباس آباد در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰۰ متر مربع که شامل سالن های تولیدی بی نظیری می باشد فعالیت می کند. این سایت تولیدی که در حومه تهران واقع شده و بیش از ۷۰۰ نفر کار نیرو دارد. با استفاده از آخرین فناوری اروپایی پرس های هیدرولیک و مکانیکی بسیار پیشرفته، سیستم های رباتیک تمام اتوماتیک و فناوری لیزر دقیق، انتظارات بالای را برآورده می کند. کیفیت، استانداردها و نوآوری علاوه بر این، اخوان بسیار متعهد به رضایت مشتری و یک بخش پس از فروش بسیار حرفه ای است.

شایان ذکر است محصولات کارخانجات صنعتی اخوان در گسترده ترین شبکه فروش و قوی ترین سیستم ارائه خدمات پس از فروش در خدمت شهروندان محترم می باشد. کارخانه صنعتی اخوان ابتدا با تولید و فرآوری ورق شروع شد و بعداً در اوایل دهه ۸۰ سینک آشپزخانه به محصول اصلی شرکت تبدیل شد. اخوان با توسعه یک بخش پیشرفته تحقیق و توسعه و آزمایشگاه‌های آزمایش معتبر شروع به معرفی طیف وسیعی از محصولات مانند اجاق گاز، هود آشپزخانه، فر و شیر آب به خط تولید خود کرد. برای تعمیر هود اخوان میتوانید با کارشناس تعمیر شرکت اطمینان سرویس تماس بگیرید.

خدمات تعمیر هود اخوان در تهران

شرکت اطمینان سرویس خدمات تعمیر هود اخوان در تهران را در تمامی مناطق چندگانه تهران و در سایر شهرهای حومه آن ارائه میدهد. هود یکی از ساده ترین لوازم خانگی است که دارای پیچیدگی زیادی نیست. این دستگاه فقط از تعداد انگشت شماری قطعات تشکیل شده اند. اما این مانع از خراب شدن آنها یا نیاز به تعمیر داشتن آننها، نمی شود. شرکت اطمینان سرویس خدمات نصب، تعمیر تمامی لوازم خانگی از جمله خدمات تعمیر هود اخوان در تهران و سایر نقاط این شهر ارائه میکنیم و بیش از چند سال است که در این زمینه تجربه کاری داریم. تعمیرکاران ما در زمینه تعمیر هود اخوان آموزشهای لازم را کاملا دیده اند و بسیاری از آنها برای برندهای خاص همچون برند اخوان آموزش دیده اند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که هود اجاق گاز شما توسط شخصی که سالها در این زمینه تجربه دارد، تعمیر می شود.

تعمیر قطعات هود اخوان

هود اجاق گاز از قطعات کمی تشکیل شده است. هودهای لوکس بیشتر ممکن است قطعات اضافی برای ارائه عملکرد اضافی داشته باشند، اما همه هودها به عنوان استاندارد دارای موارد زیر هستند:

موتور

موتور هود اخوان که جزئ اصلی دستگاه میباشد، بو را به داخل خود می کشد. بسته به نوع هود اجاق گازی که دارید. بو را از محیط آشپزخانه خارج می کند.

سوئیچ کنترل

سوئیچ کنترل سرعت موتور هود را کنترل می کند.

لامپ

این لامپ برای کمک به انتشار نور طراحی شده است. تا آشپزی را برای شما راحتر کند و براحتی بتوانید محیط روی اجاق گاز را مشاهده کنید.

نحوه تعمیر هود اخوان

نحوه تعمیر هود اخوان ، دوست دارید آشپزخانه تان بوی خوشی بدهد. هودهای آشبزخانه، که به عنوان هودهای هواکش یا هودهای استخراج نیز شناخته می شوند، دارای فن هایی هستند که با رفع بو و تهویه باعث خوشبو شدن محیط خانه و آشپزخانه میشوند. اگر نیاز به تعمیر هود دارید، با کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی اطمینان سرویس تماس بگیرید تا خدمات تخصصی را برای شما ارائه دهند تا بتوانید دوباره آشپزخانه ای راحت و دلپذیر داشته باشید.چربی و دود انباشته شده می تواند به دیوارها و کابینت های شما آسیب برساند. و به کیفیت هوای داخل خانه شما آسیب برساند.

مشکلات قابل تعمیر هود اخوان

تعمیرات هود اخوان

هود آشپزخانه دود را استخراج نمیکند :

در سیستم های بدون کانال، این اغلب به دلیل فیلتر قدیمی است که باید تعویض شود. در سیستم های کانالی، مشکل می تواند به دلیل مسائل متعددی باشد که از تخلیه مناسب اگزوز جلوگیری می کند. هر چه هست ما می توانیم تشخیص دهیم و درستش کنیم!

هوا از بیرون خارج نمی شود:

این معمولاً به دلیل شکسته شدن تیغه فن، موتور اگزوز فن آشپزخانه یا موتور دمنده است که کار نمی کند. همچنین ممکن است چیزی در موتور دمنده گیر کرده باشد. برای عیب یابی و تعمیر اگزوز فن آشپزخانه خود با کارشناسان اطمینان سرویس تماس بگیرید.

صدا دادن موتور:

این اغلب نتیجه معیوب بودن موتور فن اگزوز است که نیاز به تعویض دارد. همچنین ممکن است به دلیل گیر کردن یا ساییده شدن چیزی به محفظه چرخ دمنده یا تیغه فن باشد.

صدای موتور بلند است:

این می تواند نتیجه موتور هود باشد که آسیب دیده، فرسوده شده یا نیاز به تعویض دارد. سایر مشکلات شامل فرسوده شدن بلبرینگ موتور فن هود است. عیب یابی و تعمیرات تخصصی موتور هود خود را به کارکنان اطمینان سرویس بسپارید.

چراغ ها کار نمی کنند:

تعمیر هود هواکش ممکن است به سادگی تعویض لامپ سوخته باشد. یا مشکل می تواند خراب شدن مجموعه نور، سوکت چراغ، سوئیچ یا برد کنترل اصلی باشد. اگر مشکل لامپ نیست، کارشناسان ما می‌توانند به این موضوع پی ببرند.

فن و چراغ کار نمی کنند:

این ممکن است به دلیل معیوب بودن برد کنترل، معیوب بودن سوئیچ یا سوختن فیوز حرارتی باشد. برای تعمیر آن سریع اقدام کنید تا چربی و دود در آشپزخانه شما جمع نشود.

صفحه‌کلید کار نمی‌کند:

این اغلب به دلیل معیوب بودن برد کنترل ایجاد می‌شود. برای این کار با ما تماس بگیرید، ما می توانیم به سرعت این وضعیت را تشخیص دهیم و تا هود شما بخوبی کار کند. چربی، دود، رطوبت و بوها بخشی از زندگی روزمره در آشپزخانه های شلوغ ما هستند، به خصوص اگر مرتب آشپزی می کنید. چگونه با این عوامل مبارزه کنید تا آشپزخانه خود را عاری از بو و دود نگه دارید؟ هود پاسخی به این معضل در آشپزخانه است. این وسیله آشپزخانه بی ادعا به اندازه وسایل آشپزی شما مهم است، بنابراین در انتخاب آن دقت کنید. شرکت اطمینان سرویس ارائه کننده خدمات در زمینه تعمیر هود اخوان ، تعمیر هود آریستون ، تعمیر هود درسا و… می باشد.

نحوه تعمیر هود اخوان
تعمیر هود اخوان

نکات مهم در انتخاب هود اخوان مناسب برای آشپزخانه

بیشتر از چیزی که روی سطح می بینید در یک هود وجود دارد. یک هود آشپزخانه از سایبان تشکیل شده است که باید اندازه کافی برای پوشاندن منطقه پخت و پز را داشته باشد تا به طور موثر دود و بخار خارج کند. هود دارای یک نور یکپارچه برای روشنایی بیشتر در منطقه پخت و پز است. جادوی واقعی در پشت صحنه اتفاق می افتد، جایی که فن و سیستم فیلتر سخت کار می کنند تا عناصر ناخواسته را از منطقه پخت و پز شما گرفته و حذف کنند. سبک‌های زیادی از هودها برای مطابقت با هر طراحی و چیدمان آشپزخانه وجود دارد، اما ابتدا باید ملاحظات فنی را به درستی رعایت کنید تا مطمئن شوید که هود شما وظایف خود را انجام می‌دهد.

ابتدا در نظر بگیرید که چرا به یک هود قدرتمند نیاز دارید. این مقدار بر حسب فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه‌گیری می‌شود و به میزان هوایی که هود شما می‌تواند حرکت کند، اشاره دارد. نیازهای شما برای یک هود به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اندازه اجاق گاز، گاز یا برقی بودن آن، و معمولا میزان و نوع پخت و پز. کارشناسان تهویه خانگی 100 CFM برای هودهای دیواری و 150 را برای مدل های جزیره ای توصیه می کنند. محدوده گاز همچنین به CFM بالاتری نسبت به الکتریکی نیاز دارد. شما همچنین باید صدا را در نظر بگیرید. خروجی صدای یک هود تهویه بر حسب سون اندازه گیری می شود. تنظیمات بالاتر روی هود صدای بیشتری تولید می کند و برخی از مدل های هود دارای صدایی بلندتر از بقیه هستند.

سخن آخر

اگر هود شما دچار مشکلی شد حتما آن را برای تعمیر پیش افراد یا شرکت هایی ببرید که در این زمینه تجربه و تخصص لازم را دارند. به هیچوجه دستگاه را پیش تعمیرکاران محلی نبرید این افراد با انداختن قطعات تقلبی بجای قطعات اصلی شما را فریب خواهند و در آینده باعث مشکلات دیگری برای دستگاه خواهد شد. برای تعمیر لوازم خانگی اعم از تعمیر یخچال فریز ، تعمیر ماکروفر و تعمیر مایکروویو و… میتوانید با کارشناس تعمیر شرکت اطمینان سرویس تماس بگیرید.

سوالات متداول

برند اخوان فقط تولید کنند هود آشپزخانه می باشد؟

شرکت این برند بعنوان بزرگترین کمپانی در جهان است که تولید کننده انواع لوازم خانگی از جمله هود، شیرآلات، فر و اجاز گاز می باشد.

در زمان خرید هود چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

یک هود آشپزخانه از سایبان تشکیل شده است که باید اندازه کافی برای پوشاندن منطقه پخت و پز را داشته باشد تا به طور موثر دود و بخار خارج کند.همچنین باید ساختار و طراحی هود به شکلی باشد که موارد فنی درآن رعایت شده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.