تعمیر هود آریستون

تعمیر هود آریستون

نصب و تعمیر هود آریستون از دیگر خدمات شرکت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی اطمینان سرویس می‌باشد. این شرکت با بهره گیری از متخصصان کاربلد و با تجربه در این کار آماده خدماتی همچون نصب، تعمیر هود آریستون، سرویس انواع مختلف لوازم خانگی و آشپزخانه به همشهریان تهرانی میباشد.
برای اطلاع از قیمت تمام خدمات و نحوه خدمت رسانی می‌‎توانید با بخش پشتیبانی اطمینان سرویس تماس بگیرید. با ما همراه باشید در ادامه مقاله در مورد نحوه تعمیر هود آریستون توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد. در هنگامی که دستگاه شما از کار میافتد یا دچار مشکلی میشود این سوالات برای شما پیش خواهد آمد.

تعمیر هود آریستون

  1. چرا موتور دستگاه آریستون روشن نمی شود؟
  2. فن هود به اندازه کافی تهویه هوای مناسبی را انجام نمیدهد؟
  3. چراغ های هود آریستون روشن نمی شود!
  4. صفحه نمایش هود یک کد خطا نشان می دهد!
  5. یک چراغ نشانگر همیشه روی صفحه نمایس هود روشن است یا چشمک می زند!
  6. دستگاه صدای عجیبی می دهد!
  7. فیلترهای هود بخوبی تمیز نمی‌شوند!

مشکلات هود آریستون

برخی از مشکلات رایج هود

چرا هود اصلا کار نمی‌کند و چیزی نمایش نمی‌دهد؟

آیا کلید مدار یا فیوزهای تابلو برق را بررسی کرده اید؟ آیا می‌دانستید که هودهای آشپزخانه دارای محافظ های حرارتی هستند که در صورت گرم شدن بیش از حد، زمانی که دستگاه شما مطابق با مشخصات سازنده نصب نشده باشد، فعال می‌شوند؟ برای اطلاع از جزئیات بیشتر به دفترچه راهنمای کاربردستگاه مراجعه کنید. احتمالا سیستم حفاظت حرارتی، سیستم کنترل یا روشنایی هود معیوب باشد. در این مورد، بازدید یکی از تکنسین های اطمینان سرویس از دستگاه شما و تشخیص نیاز به تعمیر هود آریستون ضروری است. برای تعمیر هود آریستن با شماره زیر تماس بگیرید.

تعمیر مایکروویو از خدمات تخصصی مجموعه اطمینان سرویس می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

چرا موتور هود آریستون روشن نمی شود؟

آیا کلید مدار یا فیوزهای تابلو برق خود را بررسی کرده اید؟ آیا می‌دانستید که هودهای آریستون دارای سیستم‌های امنیتی هستند که وقتی دستگاه شما طبق مشخصات سازنده نصب نشده باشد، جلوی روشن شدن موتور را میگیرند؟ برای اطلاع از جزئیات بیشتر به دفترچه راهنمای کاربر دستگاه مراجعه کنید.

فن هود قدرت کششی خوبی ندارد

آیا تمیز بودن فیلترها را بررسی کرده‌اید؟ احتمالا قدرت هود برای نوع پخت و پز، نوع اجاق گاز یا ابعاد آشپزخانه شما مناسب نباشد. به همین دلایل قدرت مکشی خوبی ندارد. هود شما ممکن است فاصله مناسبی با اجاق گاز شما نداشته باشد. آیا می‌دانستید که هودهای آریستون زمانی که طبق توصیه‌های سازنده نصب نمی‌شوند، حداکثر کارایی خود را ندارند؟ خروجی هوا در خارج از خانه شما ممکن است مسدود یا معیوب باشد. برای تعمیر هود آریستن با یکی از تکنسین‌های اطمینان سرویس فوراً با ما تماس بگیرید.

لامپ های هود روشن نمی‌شوند

آیا سعی کرده اید لامپ های صفحه نمایش هود را عوض کنید؟ و اینکه آیا لامپ ها به درستی در پریزهای خود قرار داده شده اند یا پیچ شده اند؟ آیا می دانستید که هنگام تعویض لامپ ها توان وات را بررسی کرده اید؟ برق فشار قوی به سیستم کنترل، فیوزهای داخلی یا ترانسفورماتور دستگاه آسیب می رساند. برخی مواقع احتمال دارد که سیستم کنترل هود، فیوزهای داخلی یا ترانسفورماتور هود دچار مشکل شده باشد. در این مورد، بازدید یکی از تکنسین های شرکت ما برای برای تعمیر هود آریستن ضروری است.

صفحه نمایش هود آریستون یک کد خطا را نشان می‌دهد

کدهای خطا که به راحتی قابل رفع هستند در دفترچه راهنمای کاربر ذکر شده است. به عنوان مثال، کد F1 به معنای پاک کردن فیلترها است. برای اطلاع از معنای کد به دفترچه راهنمای کاربر هود مراجعه کنید. اگر کد نمایش داده شده در دستگاه شما در دفترچه راهنمای کاربر ذکر نشده است، احتمالاً مربوط به یک مشکل عمده در کنترل‌های الکترونیکی است. در این مورد، بازدید یکی از تکنسین‌های شرکت اطمینان سرویس برا تعمیر هود آریستن ضروری است.

یک چراغ نشانگر روی صفحه نمایش هود همیشه روشن یا چشمک می زند

برخی از دستگاه‌ها با روشن گذاشتن یا چشمک زدن یک یا چند چراغ نشانگر، سیگنال برخی کدها را به کاربر می‌دهند. حتما دفترچه راهنمای کاربر را مطالعه کنید تا متوجه منظور آن شوید. کدهای سیگنالی که به راحتی قابل تعمیر هستند در دفترچه راهنمای کاربر ذکر شده است. به عنوان مثال، یک چراغ نشانگر که در سرعت ۱ روشن می‌ماند به شما امکان می‌دهد فیلترها را تمیز کنید.

هود آریستون سرو صدای عجیبی می کند

آیا می دانستید که رعایت دستورالعمل های نصب هود مهم است؟ نصب کردن دستگاهی که با مشخصات خروجی هوا مطابقت نداشته باشد، موتور آن هنگام کار کردن صدای زیادی ایجاد می‌کند. موتور و قفس های تهویه آحتمالا نامتعادل یا معیوب باشند. اگر دستگاه شما حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود صدای عجیبی ایجاد می کند، ممکن است به دلیل خرابی ترانسفورماتور یا شل یا شکستگی شیر داخلی یا خارجی آن باشد. در این مورد، بازدید یکی از تکنسین‌های شرکت اطمینان سرویس برا تعمیر هود آریستن ضروری است.

برای تمیز کردن هود از چه محصولاتی استفاده کنیم؟

محصولات تعمیر هود آریستون و نگهداری این دستگاها به اندازه کافی برای از بین بردن بقایای مواد غذایی که ممکن است بر روی پانل های فلزی بیرونی هودها گیر کرده باشند، موثر نیستند، به خصوص اگر جنس هود فولادی ضد زنگ باشد.
بقایای مواد غذایی بر روی فولاد ضد زنگ لکه هایی به جا می گذارند که باید با صیقل دادن با یک پاک کننده پاک شوند. هنگامی که لکه ها و سموم از پانل فولاد ضد زنگ پاک می شوند، یک محصول نگهداری و حفاظتی باید بر روی این سطوح اسپری شود تا منافذ فلزی را مسدود کند و در برابر روغن های ناشی از انگشتان و اسیدهای موجود در غذاها محافظت کند.

فیلترهای هود بخوبی تمیز نمی‌شوند

محصولات تعمیر و نگهداری معمولی که برای تمییز کردن فیلتر هود بکار برده میشود به اندازه کافی برای از بین بردن بقایای مواد غذایی که می توانند به فیلترها در هودهای محدوده چسبیده بمانند مؤثر نیستند. خیساندن در یک پاک کننده چربی زدا راه حل مناسبی برای تمیز کردن فیلترها خواهد بود. قرار دادن فیلترها در ماشین ظرفشویی در صورتی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده باشند راه حل مناسب دیگری است. با این حال، فیلترهای آلومینیومی ممکن است در صورت قرار دادن در ماشین ظرفشویی لکه دار شوند! جهت تعمیر انواع هود از قبیل تعمیر هود آریستون٬ تعمیر هود داتیس ، تعمیر هود لتو ، و…با شماره ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.