تعمیر هود فوتیل

تعمیر هود فوتیل

تعمیر هود فوتیل یکی دیگر از خدمات شرکت اطمینان سرویس می‌باشد. که برای استفاده از خدمات ما با شماره تلفنی که در پایین صفحه وجود دارد تماس بگیرید. تکنسین‌های ما، هر کدام متخصص های آموزش دیده برای انجام خدمات تعمیرات می باشند. که دارای سالها تجربه نیز هستند. که می توانند تقریباً هر یک از نیازهای تعمیر هود فوتیل و نصب هود آشپزخانه را برطرف کنند.
چه نیاز به نصب هود آشپزخانه تجاری جدید داشته باشید، چه نیاز به تعمیر هود فوتیل فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیر هود فوتیل در محل

شرکت اطمینان سرویس برای برطرف کردن مشکلات پیش آمده در لوازم خانگی، ۲۴ ساعته اماده ارائه خدمات تعمیر به شما می باشد. همه ما می دانیم که وجود یک سیستم تهویه مناسب برای آشپزخانه چقدر حیاتی است . وجود هود در هر آشپزخانه برای از بین بردن دود و رطوبت ناشی از پخت پز یک امر ضروری میباشد.
به همین دلیل است که در شرکت اطمینان سرویس، تعمیر هود فوتیل تجاری و مسکونی بصورت ۲۴ ساعته و بدون دردسر را ارائه می دهیم.

بیوگرافی شرکت فوتیل


شرکت فوتیل (FOTILE) از زمان آغاز به کار خود از سال ۱۹۹۶ به عنوان برند شماره یک تولید کننده انواع مختلف لوازم آشپزخانه بروز جایگاه ویژه ای در صنعت اکثر کشورها ایجاد کرده است . این شرکت در تولید و توسعه انواع مختلف لوازم آشپزخانه مانند هود، اجاق گاز، اجاق گاز برقی و گازی و ترکیبی، مایکروویو تخصص دارد.
شرکت فوتیل بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه در جهان در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه را با ۸۰۰۰ متر مربع دارد.این شرکت با استفاده از فن آوری‌های بروز، طراحی های نوآورانه و عملکردی منحصر بفرد به عنوان عوامل کلیدی در تولید انواع مختلف لوازم آشپزخانه صورت گرفت.

این شرکت با داشتن بیش از ۵۰۰۰ حق ثبت اختراع محصول و بیش از ۹۰۰ اختراع محصول نوآورانه و با کیفیت خوب یکی از پیشتازان این صنعت در جهان میباشد. محصولات تولید شده شرکت فوتیل، در آشپزخانه بیش از ۱۷ میلیون خانواده در سراسر جهان یافت میشود.
تعهد پذیری شرکت FOTILE نه تنها باعث بیشتر شدن رضایت مشتری ها شده است، بلکه با رعایت استانداردهای صنعت طراحی و نوآوری های محصول و ارتقاء کیفیت محصولات تولید شده است. برنده جوایز بین المللی متعددی از جمله جوایز طراحی RedDots، جایزه طراحی محصول IF شده است.

تعمیر مایکروویو از خدمات تخصصی مجموعه اطمینان سرویس می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

لوازم آشپزخانه فوتیل

در شرکت فوتیل، کسب و کار بر پایه نوآوری و ایجاد لوازم آشپزخانه کاربردی، شیک و خانواده محور، بنا شده است. به همین دلیل است که FOTILE به طور مداوم در حال اختراع، طراحی و ایجاد محصولات خارق العاده است. و در عین حال شهرت خود را به عنوان یک متخصص پیشرو درتولید لوازم آشپزخانه حفظ می کند، که خانواده ها را در اولویت قرار می‌دهد.
این شرکت با بیش از ۲۰ سال تجربه در خدمات رسانی به مشتریان ایرانی، به عنوان تنها توزیع کننده لوازم آشپزخانه FOTILE در ایران می باشد. و دارای تخصص در ارائه لوازم آشپزخانه کاربردی و شیک متناسب با آشپزی آسیایی است.
برای تعمیر هود فوتیل می‌توانید با تعمیرکاران شرکت اطمینان سرویس تماس بگیرید.

نحوه نصب و تعمیر هود فوتیل

هود یکی از تجهیزات حیاتی در آشپزخانه هر رستورانی است. و به حفظ کیفیت هوا و حفظ محیطی سالم و ایمن برای کارکنان کمک شایانی میکند.
از آنجایی که آشپزخانه های تجاری نسبت به آشپزخانه‌های مسکونی تفاوت های زیادی دارند، به همین خاطر اندازه و نحوه نصب هود هم متفاوت از هم میباشند. به همین دلیل است که کار نصب و تعمیر هود فوتیل را باید به یک شرکت با تجربه در این کار بسپارید.
شرکت اطمینان سرویس می‌تواند تمام جنبه‌ها را از برنامه ریزی نحوه نصب، تعمیر هود فوتیل تا نگهداری آن انجام دهد. به خاطر داشته باشید که اگر تمام جزئیات نصب به درستی انجام نشود، نصب هود به خوبی انجام نخواهد شد. و هود رستوران شما متحمل عواقب نصب بد خواهد شد. انتخاب یک شرکت معتبر که تجربه زیادی در این کار داشته باشد و نحوه رعایت دستورالعمل‌های NFPA و کدهای ساختمانی را بداند، حیاتی است.

تعمیر هود فوتیل

مراحل نصب هود آشپزخانه

نصب هود آشپزخانه تجاری شامل مراحل مختلفی می‌باشد که تمامی مراحل باید به درستی انجام شود.

ایمنی کارگران

ایمنی کارگران در هنگام نصب بسیار مهم است. رعایت تمام قوانین ایمنی در حین نصب هود بسیار ضروری می باشد. برای به حداقل رساندن خطر آسیب، نصب تجهیزات مناسب و استفاده از ابزار مناسب در حین نصب هود بسیار مهم است.

موقعیت مکانی نصب هود

نصب هود آشپزخانه نیاز به فرآیندهای خاصی دارد که در مورد موقعیت هود در آشپزخانه شما باید دنبال شود. لازم است در هنگام نصب هود آنرا به بست ها محکمی ببندید تا بتواند وزن آن را تحمل کند.
کانال کشی یکی دیگر از نکاتی است که هنگام نصب هود آشپزخانه تجاری باید به آن توجه شود. جوشکاری کانال ها باید به گونه ای انجام شود که هیچ شکاف یا نشتی ایجاد نکند. در غیر این صورت در آینده با مشکل مواجه خواهید شد.
هنگام نصب هود آشپزخانه های تجاری، فیلترهای جدا کننده چربی و نور مناسب نیز باید به همراه هود نصب شوند. هنگامی که هود به درستی نصب و قرار گرفت، این وسائل جانبی باید تکمیل شوند.

علاوه بر این، قبل از فرآیند نصب، مهم است که این اطمینان برای شما حاصل شود، که تمام اجزای الکتریکی آشپزخانه شما به درستی و منظم کار می‌کنند. هودهای آشپزخانه تجاری نیز باید بتوانند در خارج از ساختمان تهویه شوند، در غیر این صورت خطر آتش سوزی ایجاد می شود.
نصب هود تجاری فرایندی پیچیدای دارد. و نیاز به کمک یک شرکت نصب هود حرفه ای همانند اطمینان سرویس دارد. برای تعمیر هود فوتیل و نصب آن میتوانید به کارشناس شرکت تماس بگیرید.

تعمیر هود فوتیل در اطمینان سرویس

آیا در انتخاب نوع مناسب هود تجاری برای آشپزخانه رستوران خود و همچنین نحوه نصب و تعمیر هود فوتیل به کمک نیاز دارید؟ اطمینان سرویس می تواند به شما کمک کند. شرکت ما خدماتی همچون نصب انواع هود آشپزخانه تجاری، تعمیر هود آشپزخانه، تعمیر و تعویض فن آشپزخانه، برای تعمیر هود فوتیل، تمیز کردن هود و کانال، و خدمات حفاظت و اطفاء حریق را با بهترین نحو برای شما مشتریان خود ارائه می دهیم. امروز با ما تماس بگیرید.

چگونه هود انتخاب کنیم؟

زندگی آپارتمان نشینی در کنار مزایایی که دارد دارای یک سری معایب نیز می باشد. یکی از این معایب عدم وجود هواکش و پنجره کافی برای خروج دود و بو می باشد. بو و دود غذا نه تنها باعث آزار ساکنین می شود، بلکه ناراحتی همسایه ها را نیز به دنبال دارد

تعمیر هود بیمکث هم انجام میشود؟

یش ۱۰ سال سابقه در زمینه، تعمیر،نصب و سرویس همه لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه از جمله: اجاق گاز، هود و مایکروویو تجربه دارد. شرکت اطمینان سرویس با بهره گیری از تکنیسین های مجرب و کارآزموده و با بکاربردن قطعات اورجینال بجای قطعات معیوب رضایت همه مشتریان به خدمات خود جلب کرده است.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.