repair، تعمیرات

تعمیرات جارو برقی در شهرهای مختلف توسط نمایندگی های مجاز و رسمی

تعمیرات جارو برقی در شهرهای مختلف توسط نمایندگی های مجاز و رسمی

تعمیرجارو برقی در شهرهای مختلف توسط نمایندگی های مجاز و رسمی انجام برند ها انجام می شود. معمولا پس از مدتی کار کردن جاروبرقی  به استثنای استهلاک سیم برق دستگاه، قشری از چربی و گرد و غبار به دستگاه وارد می شود که باعث افزایش آسیب به قطعات داخلی دستگاه می شود در نتیجه عایقی بین کلکتور و زغالها به وجود می آید. برای کاهش آسیب به این قطعات بهتر است با استفاده از یک سمباده این بخش ها را تمیز کنیم تا این عایق از بین برود. زغال های موجود در جارو برقی بسیار حساس هستند و تیغه ها باید با هم در تماس کامل باشند. اگر زغال هایی که در تماس با هم هستند کوتاه تر شوند باید زغال ها را تعویض کنند. تعمیرات قسمت های الکتریکی و برقی جارو برقی با استفاده از اهم متر توسط تکنسین ها و نمایندگی های مجاز انجام می شود.

تعمیرات جارو برقی در شهرهای مختلف توسط نمایندگی های مجاز و رسمی
تعمیرات جارو برقی در شهرهای مختلف توسط نمایندگی های مجاز و رسمی

عیب یابی جارو برقی توسط نمایندگی های مجاز

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی در اثر کار مداوم و به مرور زمان امری گریز ناپذیر است. با اینکه فنی اکثر جارو برقی های جدید قابل قبول است اما عایق روی سیم ها و سایر بخش های جارو برقی ممکن است در اثر کار زیاد فرسوده شود. سیم پیچ های آرمیچر این دستگاه ها حساس هستند و به مروز زمان دچار خرابی می شوند. بهترین راه برای کاهش دفعات تعمیر جاروبرقی خالی کردن  کیسه جارو برقی است تا قدرت مکش جارو برقی بالاتر برود و به موتور دستگاه فشار وارد نشود.

جارو برقی یک وسیله برقی است و مانند سایر لوازم برقی به گرد و خاک حساس است. در صورتی که فیلترها کثیف شده باشد دفعات خرابی جاروبرقی بیشتر می شود. قبل از تشخیص عیب یابی جارو برقی بهتر است سیم پیچی های رابط دستگاه را چک کنید و جعبه ترمینال دستگاه را بازرسی کنید تا از مکان خرابی دستگاه مطمئن شوید . اولین نشانه های خرابی جارو برقی لرزش دستگاه است اما ممکن است نگهدارنده های موتور شل شده است. چنانچه هر یک از اعضای دستگاه خراب باشد باید با قطعات جدید عوض شود. تمام اجزای این دستگاه باید به طور کامل تمیز شود تا خوردگی در اجزا به وجود نیاید.

آموزش تعمیر جارو برقی

دوره تعمیرات جارو برقی براساس برند ها و قطعات داخلی هر دستگاه متفاوت است. تعمیر بعضی از جارو برقی های خارجی کمی سخت تر است. تعمیر جارو برقی فیلیپس و بعضی از نمونه های رایج دیگر مانند ال جی و سامسونگ در بازار سریع تر انجام می شود. قطعات مورد نظر این دستگاه ها در بازار راحت تر یافت می شود و به دلیل آشنایی تکنسین های تعمیرات این دستگاه ها با روند تولید این جارو برقی ها امکان تعمیر سریع تر آنها وجود دارد. تعمیر جارو برقی در تهران و شهرهای بزرگ ایران سریع تر انجام می شود. در زمان تعمیرات این دستگاه باید از قطعات یدک و جایگزین اورجینال استفاده کرد. برای تعمیر جارو برقی حتما باید دستگاه را به تعمیرگاه مجاز جارو برقی منتقل کنید. بهترین راه برای اطمینان از تعمیرات به موقع و سریع این دستگاه استفاده از تکنسین های همان برند در نمایندگی است. گارانتی اکثر جارو برقی ها دوسال است و پس از اتمام دوره باید جارو برقی برای تعمیرات به تکنسین های مجرب و نمایندگی های مجاز سپرده شود.

تعمیر انواع جارو برقی در منزل

تعمیر جارو برقی پارس خزر ، ال جی ، سامسونگ و سایر برند های بیشتر در منزل انجام می شود. قطعات مورد نیاز برای جایگزینی در این برند های به راحتی یافت می شوند همچنین قطعات دستگاه جارو برقی کوچک هستند و به راحتی قابل حمل می باشند. تکنسین های مجرب در نمایندگی های رسمی و مجاز به شما کمک می کنند بدون نیاز به حمل دستگاه تا محل شرکت مشکلات جارو برقی خود را در منزل حل کنید.

تعمیر جارو برقی شارژی

امروزه تعمیرات جارو برقی شارژی به عنوان یکی از دستگاه های رایج بسیار متداول است . به دلیل استفاده مداوم از این دستگاه در منازل معمولا به مروز زمان امکان خرابی دستگاه بیشتر می شود. بیشتر این جارو برقی ها کوچک هستند و امکان کثیف شدن فیلتر دستگاه ها بیشتر است. برای جلوگیری از خرابی دستگاه بهتر است پس از استفاده از دستگاه سریع تر آن را تخلیه کنید تا فیلتر ها دچار آلودگی گرد و غبار نشوند.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.