سرویس و نگهداری از ماشین لباسشویی

سرویس و نگهداری از ماشین لباسشویی

برای سرویس و نگهداری از ماشین لباسشویی باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشید .تعمیرات ماشین لباسشویی را به موقع انجام دهید تا مشکلات جدی برای دستگاه ماشین لباسشویی ایجاد نشود.در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد روش های نگهداری از ماشین لباسشویی بپردازیم. تا با صرف هزینه و زمان کمتر از بروز مشکلات بزرگ تر جلوگیری کنیم.قبل یا بعد از هر بار شستشوی لباس بهتر است موارد زیر را انجام دهید تا ماشین لباسشویی با مشکل جدی رو به رو نشود. صافی فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کنید و درب ماشین لباسشویی را برای گردش هوا و خشک شدن داخل آن باز بگذارید.با این روش از ایجاد بوی ناخوشایند در داخل ماشین لباسشویی به دلیل وجود نم رطوبت و رشد انواع قارچ و باکتری جلوگیری می شود.

سرویس و نگهداری از ماشین لباسشویی
سرویس و نگهداری از ماشین لباسشویی

مواردی که باید به طور مداوم چک کنید

واشر درب لباسشویی را به منظور جلوگیری از رشد و تکثیر کپک و انواع قارچ تمیز کنید. این کار باعث می شود که بوی بد ماشین لباسشویی را به شدت کاهش دهد. از پودر و مایع لباسشویی به مقدار مناسب و اندازه لازم استفاده کنید و پس از هر بار شستشوی، لباس ها را سریع از ماشین لباسشویی خارج کرده و آن را در فضای باز پهن کنید. برای سرویس و نگهداری از ماشین لباسشویی یکی روز را در ماه مشخص کرده و کلیه کارهای مربوط به سرویس و نگهداری از ماشین لباسشویی را اعم از بررسی شیلنگ و فیلتر ماشین لباسشویی وسیم پیچ و درب و واشر درب را به طور کامل و دقیق چک کنید.

در صورت ایجاد مشکلات جدی با شرکت های متخصص در این زمینه تماس بگیرید و از خدمات ان ها بهره مند شوید.اطمینان سرویس به برخورداری از افراد متخصص و فنی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی در محل می تواند شما را راهنمایی کند. با برقراری تماس با بخش مشاوره ای مجموعه می توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید. اطمینان سرویس افراد خود را در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می کند. شما با صرف هزینه مناسب می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

 نکات ایمنی در سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی

علاوه بر سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی باید نکات ایمنی زیر را رعایت کنیم تا مشکلات جدی تر برای ماشین لباسشویی ما اتفاق نیفتد.به طور کلی برای جلوگیری از ایجاد مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی بهتر است ماشین لباسشویی را بیشتر از ظرفیت آن پر نکنید.قبل از تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی دفترچه راهنمای آن را مطالعه فرمایید.روی ماشین لباسشویی وسایل اضافی قرار ندهیم و وسایل اضافه ای را اطراف ماشین لباسشویی قرار دهیم که موجب ایجاد مشکلات جدی برای ماشین لباسشویی شود. زمانی که در خانه حضور دارید لباس های کثیف خود را بشویید و بعد از اتمام کار ،سریعا ماشین لباسشویی را خالی کرده و درب ان را برای خشک شدن کامل ماشین لباسشویی باز بگذارید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.