نکات مهم در نگهداری از ماشین لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم در نگهداری از ماشین لباسشویی که باید بدانید

مراقبت و نگهداری از ماشین لباسشویی اهمیت بالایی دارد. زیرا این وسیله زمانی که خراب شود هزینه و وقت زیادی را از ما می گیرد و مشکلاتی را برای زندگی ما به وجود می آورد.بهتر است با روش و نکات مهم در نگهداری از ماشین لباسشویی آشنایی داشته باشیم .ساده ترین نکاتی که باید رعایت کنیم تا به تعمیرات ماشین لباسشویی نیاز نداشته باشیم را در ادامه بازگو خواهیم کرد.با مشاورین و کارشناسان اطمینان سرویس همراه باشید.

از مهم ترین نکاتی که در نگهداری از ماشین لباسشویی به آن توجه کنیم می توان به مواردی چون جلوگیری از قراردادن اجسام سنگین بر روی ماشین لباسشویی در زمان روشن بودن آن و نشستن بر روی ماشین لباسشویی در زمان کارکردن ماشین لباسشویی اشاره کنیم. زیرا در اثر فشار و وجود اجسام تیز مشکلات جبران ناپذیری برای ماشین لباسشویی ایجاد خواهد شد.درب ماشین لباسشویی بسیار حساس است اگر در اثر فشار بیش از حد لولای آن آسیب ببیند،مشکلاتی برای لباسشویی ایجاد خواهد شد.

نکاتی که در نگهداری از ماشین لباسشویی باید رعایت کنیم

برای مراقب و نگهداری از ماشین لباسشویی بهتر است درب آن را آرام و بدون فشار باز و بسته کنید.در صورت بروز هرگونه مشکل در ماشین لباسشویی بهتر است از شرکت هایی که دارای تخصص در زمینه سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی هستند،کمک بگیرید .آن ها با اعزام افراد مجرب و فنی در محل تعمیرات ماشین لباسشویی در محل را در کمترین زمان و هزینه اضافی انجام می دهند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان متخصص اطمینان سرویس در ارتباط باشید و از سرویس خدمات این مجموعه مطلع شوید.


از نکات مهم دیگری که در مراقبت و نگهداری از ماشین لباسشویی بیان می شود،باز گذاشتن درب ماشین لباسشویی بعد از شستشوی لباس هاست .درب ماشین لباسشویی را بعد از شستشوی لباس ها باز بگذارید تا داخل ماشین رطوبت و نم نداشته باشد .این کار باعث می شود بوی نم و رطوبت داخل ماشین لباسشویی باقی نماند و عاملی برای رشد قارچ و باکتری ها و ایجاد بیماری های پوستی و .. نشود.چک کردن فیلتر لباسشویی به صورت دوره ای از نکات مهم در مراقبت و نگهداری از ماشین لباسشویی است که باعث کارکرد درست ماشین لباسشویی می شود.

نکات مهم در نگهداری از ماشین لباسشویی که باید بدانید
نکات مهم در نگهداری از ماشین لباسشویی که باید بدانید

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.

نکات مهم در مورد شستشوی لباس

زمانی که قصد شستن لباس را دارید بهتر است قبل از قراردادن لباس ها داخل ماشین لباسشویی برای مراقبت و نگهداری از ماشین لباسشویی و جلوگیری از آسیب رساندن به این وسیله،لباس های زیپ دار را برعکس کنید و زیپ آن را ببندید و بعد داخل ماشین قرار دهید.این کار باعث می شود که به مخزن ماشین لباسشویی آسیب جدی وارد نشود و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد.از قراردادن لباس اضافی داخل ماشین لباسشویی جدا خودداری کنید زیرا وزن زیاد لباس به موتور ماشین لباسشویی فشار وارد می کند .از پودرهای متفرقه یا مواد شونده ای که دارای مواد شیمیایی می باشند و آسیب جدی به ماشین لباسشویی می رسانند ،استفاده نکنید.برای اطلاع از سرویس خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی اطمینان سرویس با همکاران ما در ارتباط باشید.  

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.