تعمیر انواع ماشین لباسشویی دو قلو ایرانی و خارجی در منزل شما

تعمیر انواع ماشین لباسشویی دو قلو ایرانی و خارجی در منزل شما

تعمیر ماشین لباسشویی یا سرویس قطعات لباسشویی به عنوان یکی از لوازم برقی پر کاربرد در منازل پس از مدتی استفاده از دستگاه مورد نیاز خواهد بود. این دستگاه در معرض رطوبت و آب است پس ممکن است زودتر دچار استهلاک شود. قیمت ماشین لباسشویی بالا است و نمی توان تعمیرات آن را به دست افراد بی تجربه سپرد. بهترین راه برای تعمیرات فوری ماشین لباسشویی استفاده از تکنسین های باتجربه در مراکز تعمیرات این دستگاه ها است.

اکثر ماشین لباسشویی ها دارای گارانتی ضمانت هستند که این دستگاه ها را برای مدت دو سال ضمانت می کند در این حالت معمولا استفاده از گارانتی می تواند هزینه های مرتبط با تعمیرات این دستگاه ها را به صورت چشمگیری کاهش دهد.امروزه تعمیر ماشین لباسشیوی در منازل بسیار رایج شده است و نیازی به حمل دستگاه به مراکز تعمیرات نخواهد بود. تعمیرات ماشین لباسشویی دو قلو و یا ماشین لباسشویی های سطلی بسیار راحت تر از ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک است و عملا تعمیر ماشین لباسشویی فوری در منزل امکان پذیر خواهد بود.

تعمیر ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی

شاید لباسشویی جزو اولین دستگاه های برقی در معرض استهلاک باشد که به سرعت به وجود رطوبت واکنش نشان می دهد. این وسیله برقی مصارف بالایی در منازل دارد و باید پیش از خرابی کامل سرویس دهی شود. دستگاهی مثل لباسشویی به راحتی تعمیر می شود در صورتی که قطعات کاملا از کار نیفتاده باشند. با کمترین هزینه و استفاده از تکنسین های با تجربه می توانید لباسشویی را کاملا تعمیر کنید.

البته به دلیل استفاده از بعضی از تکنولوژی های جدید در لباسشویی ها امکان تعمیر لباسشویی های با تکنولوژی های پیشرفته تنها در نمایندگی های این دستگاه امکان پذیر خواهد بود. اکثر مراکز تعمیرات لباسشویی به روند تعمیرات دستگاه های رایج در ایران از جمله  ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ آشنا هستند و می توانند تعمیرات دستگاه های پیشرفته این برند ها را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. توجه کنید بدون استفاده از تکنسین های ماهر به هیچ وجه لباسشویی نباید از منزل خارج شود و تنها قطعات خراب باید در دستگاه جایگزین شوند. 

تعمیر انواع ماشین لباسشویی دو قلو ایرانی و خارجی در منزل شما
تعمیر انواع ماشین لباسشویی دو قلو ایرانی و خارجی در منزل شما

مرکز تعمیر لباسشویی خارجی و ایرانی

امروزه به دلیل تنوع بسیار بالا در طراحی لباسشویی ها استفاده از متخصصین این زمینه جهت تعمیرات دستگاه ها بسیار ضروری است. بعضی از لباسشویی ها مثل کهنه شور ها یا لباسشویی های سطلی مکانیزیم بسیار پیچیده ندارند و به راحتی در مدت زمان کوتاه تعمیرمی شوند. بلعکس بعضی از لباسشویی ها که در مکان های صنعتی استفاده می شوند یا لباسشویی های خشک شویی ها بسیارعظیم هستند و تعمیرات آنها فقط توسط تکنسین های مخصص انجام می شود. تعمیر ماکروویو از خدمات تخصصی مجموعه اطمینان سرویس می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

تمام قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی باید از نوع قطعات فابریک باشد تا به راحتی جایگزین شوند و امکان خرابی مجدد نداشته باشند. قطعات لباسشویی باید برای هر برند تنها از همان برند انتخاب شود و جایگزین شود. به همین دلیل نمی توان چند قطعه را به صورت همزمان از چند دستگاه در یک ماشین لباسشویی استفاده کرد. البته دستگاه های کره ای و ژاپنی مثل ال جی و سامسونگ قطعات مشابه به هم دارند. از این رو به جهت اطمینان، بهتر است قطعات هر دستگاه تنها برای همان برند استفاده شود.

در ارتباط با تعمیرات دستگاه ها بهتر است ابتدا از تعمیرکاران همان برند در نمایندگی ها استفاده شود. این تکنسین ها با روند تولید دستگاه های  شرکت آشنایی دارند و توسط متخصصین این زمینه دوره های آموزشی را از طرف شرکت مبدا طی می کنند.

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.

تعمیر ماشین لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی ایرانی دارای قطعات خارجی است و معمولا در ایران تنها منتاژ قطعات انجام می شود به همین دلیل پیدا کردن قطعات ماشین لباسشویی های داخلی بسیار راحت تر است و  امکان استفاده از تکنسین های آموزش دیده در این زمینه بیشتر خواهد بود. هزینه بیشتری برای تعمیر ماشین لباسشویی خارجی پرداخت می شود. در حالی که ماشین لباسشویی ایرانی به راحتی قطعات یدک را دارا می باشند. در صورت خرابی این دستگاه ها می توان سریعا آنها را به کارگاه های سازنده این دستگاه ها تحویل داد در حالی که دستگاه های خارجی تنها دارای نمایندگی در ایران هستند. همچنین تکنسین های ایرانی به تعمیرات دستگاه های ایرانی تسلط بیشتری دارند. تعمیر ماشین لباسشویی سطلی داخلی در تمامی مراکز تعمیرات لباسشویی امکان پذیر خواهد بود و مکانیزم طراحی آن بسیارساده است.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.