تعمیر اتو بخار

تعمیر اتو بخار

تعمیر اتو به عنوان یکی از لوازم برقی منازل و خشکشویی ها به مروز زمان امری ضروری است. این وسیله در معرض گرمای شدید است و ممکن است هر قسمت از آن به دلیل ایجاد گرمای مداوم آسیب ببیند.

کف اتو در معرض انواع لباس ها قرار می گیرد به همین دلیل اولین بخشی که ممکن است آسیب ببیند. تعمیرات اتو بیشتر به کف اتو و قسمت سیم پیچی های داخلی یا سیم دو شاخه اتو برمی گردد.  کوچک ترین اشتباه در تعمیر اتو باعث خرابی کامل این دستگاه می شود.

یکی از مهم ترین چیزی هایی که برای جلوگیری از خرابی اتو باید بدانید این است که هرگز در هنگام اتو کشیدن از لوازم معطر استفاده نکنید زیرا مواد معطر باعث خرابی کفه اتو و چسبیدن لباس های پشمی به کفه می شوند.

به طور مستقیم روی دکمه ها اتو نکنید گاها گرمای اتو باعث آب شدن دکمه ها می شود و باعث آسیب دیدن صفحه اتو خواهد شد. تعمیر اتو خشکشویی باید با دقت بالاتر انجام شود. باید آنرا به عنوان یک دستگاه صنعتی حساس در نظر بگیرید.

مجموعه اطمینان سرویس با بهره گیری از متخصصین مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات تعمیر ماکروفر٬ تعمیر هود٬ تعمیر اجاق گاز و تعمیر تمام لوازم خانگی در محل شما می باشد.

تعمیر اتو بخار
تعمیر اتو

بررسی مشکلات اتو بخار

اتوبخار یکی از لوازم رایج در منازل است و معمولا کمترین توجه به این وسیله در منازل می شود. در حالی که یکی از حساس ترین لوازم برقی است و نیاز به  مراقبت همیشگی دارد.

قسمت هایی که به زیر صاف اتو خراش وارد می کنند نباید در معرض ارتباط مستقیم با زیر اتو باشند. به دلیل استفاده از آب دارای رسوبات بیشتر اوقات تعمیر کف اتوبخار به دلیل گرفتگی منافذ خروجی بخار زیر آن است.

منافذی که آب و بخار از آنها خارج می شود اهمیت زیادی دارند. همچنین در صورتی که کف اتو بخار به لباس یا پلاستیک چسبید یا منافذ خروجی آب و بخار بسته شد به هیچ وجه نباید از چاقو برای پاک کردن آنها استفاده کنید.

مجموعه اطمینان سرویس با سابقه و فعالیت فراوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و… دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران و تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج و تکنسین های فنی و متعهد مفتخر است که انواع ماشین های لباسشویی را با گارنتی سرویس خدمات تعمیر و سرویس نماید.

خدمات تعمیرات اتو بخار مخزن دار

روش تعمیر اتو بخار خانگی به نوع برند و عملکرد آن بستگی دارد. هر دستگاهی دارای روش مخصوص تعمیرات است. عیب یابی و تعمیرات برند های معروف و قدیمی ایران راحت تر انجام می شود.

برند های مانند پاناسونیک، دلونگی، سامسونگ؛ وایت مور و الجی جزو معروف ترین برند های اتو بخار قدیمی هستند و تعمیرات آنها با توجه به آشنایی با روند تولید آنها ساده تر انجام می شود. تعمیر اتو پاناسوینک یا سایر برند ها در حدود سه دهه در ایران انجام می شود و تمامی بخش ها از جمله برد اتو و قطعات اوریجینال آن قابل تعمیر و جایگذاری است.

تعمیر انواع اتو

روش تعمیر اتو برای هر کدام از این برند ها متفوت است و هر کدام از برند ها باید با تشخیص مکان آسیب دیده توسط تکنسین های معتبر تعمیر شوند. استفاده از قطعات اورجینال به جای قطعات از کار افتاده مهم ترین رکن تعمیر اتوبخار خانگی و اتو پرس است.

کلیه خدمات مورد نیاز برای تعمیر بخار و اتو پرس ها باید با ضمانت کامل از طرف شرکت انجام شود. این دستگاه مانند سایر دستگاه های برقی دارای گرانتی است و معمولا شرکت مرجع این دستگاه را به مدت دو سال ضمانت می کند.

اتو خشکشویی

تعمیر اتو صنعتی و اتوخشکویی کمی پیچیده تر است و باید بخش های مختلف از جمله ترموستات ؛تعویض قاب اورجینال، تعویض کفی اتو و غیره  به صورت ترکیبی یا تکی انجام شود.

اتو خشکشویی ها از نوع اتوپرس است و به راحتی با روش های ساده تعمیر نمی شود. اتو خشکشویی و اتو های صنعتی بزرگ باید به دست تکنسین حرفه ای و یا نمایندگی های شرکتی همان دستگاه ها تعمیر شوند. هر دستگاه اتو پرس صنعتی دارای ساختار درونی مرتبط با خود است و باید به صورت تخصصی عیب یابی شود.

تعمیر اتو خشکشویی

این دستگاه ها دارای اصول کار مرتبط با خود هستند و باید در هنگام استفاده از آنها حتما این اصول رعایت شود. تعمیر المنت ، تعمیر مخزن آب، قسمت پرس اتو و قسمت بخار اتو این دستگاه ها با دستگاه های خانگی کاملا متفاوت است و تعمیرات آنها شامل هزینه های بالاتر می شود. نمونه کوچک اتو پرس  در منازل استفاده می شود.

بیشتر این مشکلات زمانی نمایان می شوند که اتو به طور کامل گرم نمی شود در نتیجه نیاز به سرویس دهی دارد یا قسمت گرم کننده و المنت دستگاه یا سیم اتصال به برق دچار مشکل شده است. تعویض المنت دستگاه، مخزن اتو و رفع خرابی کف اتو بهتر است توسط تکنسین های همان برند در نمایندگی انجام شود.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.