تشخیص اصل بودن لباسشویی سامسونگ

 امروز در بازار شاهد اجناس اصل و تقلبی زیادی هستیم. به همین دلیل باید برای خرید وسیله از قبل درباره آن تحقیق کنیم. تا بتوانیم جنس اصل رو از تقلبی به راحتی تشخیص دهیم. با همه این کارها برای اینکه بتوانید از اصل بودن یک ماشین لباسشویی سامسونگ مطمئن شوید. اولین گام:تعویض بسته بندی و تغییر برند از لحاظ ظاهری اولین نشانه محسوب شود. برای اینکار شما میتوانید با سرچ برند و همچنین مدل لباسشویی را پیدا کنید.

مدت زمان تخمینی مطالعه: 8 دقیقه

تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی

زمانی که در گوگل شما نام ومدل و برند لباسشویی را که به لاتین سرچ کنید اغلب  اولین گزینه ای که در گوگل ظاهر میشود و پیشنهاد می کند سایت اصلی همان برند است که میتوانید با مشاهده عکس اصلی آن مدل متوجه بشوید که لباسشویی سامسونگ مورد نظر شما اصلی و یا تقلبی است. نکته قابل توجه و مهم این است که اگر با سرچ کردن نام و مدل ماشین لباسشویی سامسونگ و یا برند دیگر هیچ چیزی پیدا نکردید سریعا انتخاب خود را عوض کنید. چرا که ماشین لباسشویی انتخای شما تقلبی است. و باید ریزترین نقاط لباسشویی را چک کنید در زمان خرید که مشکلی نداشته باشد.

چگونه ماشین لباسشویی تقلبی را از اصلی سامسونگ شناسایی کنیم؟

این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه از فروشگاه های معتبربرند همان محصولی که مد نظرتان است خریداری کنید. و همان محصول را با گارانتی اصلی تهیه نمایید. اما اگر در نزدیکی شما چینی فروشگاه و یا مغازه معتبر برند مد نظر نبود می توانید زمانی که محصول را انتخاب کردید قبل از خرید نهایی برند لباسشویی را در گوگل سرچ کنید و اطمینان حاصل نمایید  و بعد خرید نهایی را انجام دهید.

امروزه با بالا بودن هزینه ها  به خصوص هزینه  های خرید لوازم خانگی دیگر به راحتی نمی توان این لوازم را تهیه کرد. از طرفی در صورت تقلبی بودن این ضرر دوچندان خواهد شد. چرا که تا حدود بسیار زیادی قابل جبران نیست. به همین دلیل است که باید در زمان خرید لوازم خانگی هر محصولی تفاوتی ندارد چه نوع باشد. به نکاتی بالا پایبند باشید. چراکه کمک زیادی به شما می کند تا شما بتوانید با خیالی راحت تراز خرید لوازم خانگی خود لذت ببرید.

مطمئن ترین روش برای اطمینان از اصلی بودن ماشین لباسشویی سامسونگ

بطور کلی اگر توجه کرده باشید اغلب برندها و همچنین شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی چون ماشین لباسشویی وبسایتی برای خود طراحی کرده اند  که وبسایت اصلی هستند. در این وبسایت برای هر کدام از ماشینهای لباسشویی با برند های مختلف صفحات خاصی قرار داده شده است. و البته سایر محصولات خودیک صفحه ای از صفحات این وبسایت را  به این منظوراختصاص داده اند. به عبارتی دیگر می توان گفت که بطور مثال: شرکت سامسونگ وقتی یک ماشین لباسشویی جدید تولید می کند. تعدادی از تصاویر و مشخصات محصول جدید را در صفحه ای از وبسایت اصلی خود یعنی:  samsung.com قرار می دهد. با جستجوی نام محصول، صفحه آن در سایت رسمی سامسونگ را به نمایش در می آورد.

فروشگاه های معتبر

برای اینکه مطلب را بهتر متوجه شوید بطور مثال : تصور کنید که قصد خرید از یک فروشگاه اینترنتی و یا سایر فروشگاه ها را دارید. محصول مد نظر شما هم همان ماشین لباسشویی است و ماشین مورد نظر خود را از نظر شکل و ظاهر انتخاب کرده اید. منظور از شکل و ظاهر یک ماشین لباسشویی، یعنی اینکه مارک مورد نظر( سامسونگ ) پسندیده اید.

همچنین صحبت های فروشنده فروشگاه را در مورد این محصول شنیده اید. درنهایت از خرید محصول مطمئن می شوید و قصد تایید نهایی آن طبق صحبت های فروشنده را دارید ، و ماشین لباسشویی را خریداری می کند. حال فرض کنید که ماشینی که مورد انتخاب شما بود با عکسی که مشاهده کردید در فروشگاه گرفته شده باشد. اینکه اگر خرید شما به شکل اینترنتی  بوده باشد می توانید از فروشنده محصول عکس و مدل ماشین لباسشویی را درخواست نمایید. در مقابل او هم وظیفه دارد که خواسته های شما را اجابت کرده و آنهارا در اختیار شما قرار دهد. در صورت انکار از طرف فروشنده حتما از خرید منصرف شوید.

روش های تشخیص اصلی بودن

در ادامه بعداز اینکه محصول موردنظررا انتخاب کریدید از فروشنده  درخواست کنید که مدل کامل و مشخصات کامل ماسین لباسشویی را دراختیار شما قرار دهد. فرقی ندارد که اینکار به چه صورت انجام خواهد شد، فقط کافی است که اطلاعات مدل کامل لباسشویی در دسترس شما قرار گیرد. درنهایت فرض کنید که برچسب روی کارتن و یا خود محصول با عکسی که فرستاده شده بود یکی است. در اینجا باید دقت لازم را داشته باشید که اگر مدل (کامل) ماشین بصورت   WW90M645OPX درج شده است. نشان دهنده این است که عکس مربوط به برچسب روی کارتن ماشین لباسشویی می باشد. البته فراموش نکنید که روی خود لباسشویی هم برچسبی وجود دارد. که بطور دقیق مدل و بعضی از ویژگی های محصول روی آن درج شده است. با این روش شما اطلاعات کاملی از محصول را بدست آورده اید.

مجموعه اطمینان سرویس با بهره گیری از متخصصین مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات تعمیر مایکروویو٬ تعمیر هود٬ تعمیر اجاق گاز و تعمیر تمام لوازم خانگی در محل شما می باشد.

تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی سامسونگ
تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی سامسونگ

تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی سامسونگ

 مرحله بعدی این است که مدل ماشین لباسشویی را در اینترنت جستجو کنید. برای اینکار کافی است حروف مدل ماشین لباسشویی سامسونگ را در قسمت جستجوی گوگل بنویسید و آن را جستجو کنید. با انجام اینکار از اصالت محصول مورد نظر خود مطمئن شوید. اولین لینکهایی که گوگل به شما پیشنهاد  و ارائه می کند مربوط به وبسایت اصلی شرکت سامسونگ می باشد. داخل وبسایت عکس و مشخصات کامل محصول وجود دارد. با مقایسه این عکس ها و تصویر فوق از شباهت کامل ماشین لباسشویی اطمینان حاصل فرمایید. تعمیر ماکروویو از خدمات تخصصی مجموعه اطمینان سرویس می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

با مطالعه  مشخصات و ویژگی های ماشین لباسشویی در وبسایت شرکت سامسونگ، می توانید از صحت  و درستی سخنان فروشنده در مورد محصول مورد نظر یا همان ماشین لباسشویی اطمینان  حاصل کنید. همچنین با مقایسه تصاویر این لباسشویی در وبسایت شرکت سامسونگ با سایر تصاویر آن در فروشگاه و دیدن شباهت های زیاد بین آنها، می توان متوجه شد که این ماشین لباسشویی اصل بوده و با اطمینان از خرید آن  محصول اصل لذت ببرید.

روش دیگری برای شناسایی ماشین لباسشویی اصل ،شماره سریال و بارکد

بهره گیری از شماره سریال دستگاه یکی از اصلی ترین روش های شناخت لوازم خانگی اصل می باشد.با این کار به راحتی می توانید محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهید. به همین منظور می بایست طبق مراحل و دستورالعمل زیر ماشین لباسشویی و یا هر محصول دیگری که مدنظر دارید را مورد امنحان و آزمایش قرار دهید. این دستورالعمل ها از قبیل:

۱-هر محصول دارای شماره سریال منحصر بفردی می باشد. شماره سریال را از روی بدنه ماشین لباسشویی بخوانید.

۲– دقت داشته باشید که شماره سریال نامبرده روی بدنه محصول درج می شود.

۳- توجه کنید که هرگز از روی برچسب موجود روی محصول این شماره سریال را نخوانید.

۴- اگر محصول انتخابی شما یک محصول خارجی باشد قطعا شماره سزیال آن به صورت منحصر بفرد می باشد.

نکته قابل توجه : اینکه اگر روی بدنه محصول منتخب هیچ گونه شماره سریالی یافت نکردید از خرید آن پرهیز کنید ، چراکه نبود این شماره نشانه از تقلبی بودن دستگاه می باشد.

مرحله پنجم : سریال را بدون هیچ پس و پیش آن را در گوگل سرچ کنید. اگر شماره درست باشد می بایست سایت ها و لینک های مربوط به محصول به همراه تعدادی تصاویر برای شما بالابیاید.

تشخیص اصل بودن لباسشویی سامسونگ

مواردی را در مورد تشخیص اصل بودن مرور کردیم. یکی از اصلی ترین روش های شناسایی محصول اصل از تقلبی سرچ نام و مدل و همچنین شماره سریال آن در مرورگر می باشد. امروزه اکثر برند ها دارای وبسایت هستند. از این طریق می توان جزییات دستگاه اصل را مشاهده کرد. تا کاربران بتوانند با مراجعه به آن محصولات خوب و اصل را خریداری نمایید و ازاین خرید لذت بی نهایت ببرند.

چگونه می توان ماشین لباسشویی سامسونگ اصل را از فرع یا فیک تشخیص داد؟

برای شناخت ماشین لباسشویی سامشونگ اصل باید به یک سری نکات توجه کرد که ما در این مقاله به طور کامل به آن پرداخته ایم و پیشنهاد میکنیم که آن را مطالعه نمایید.

شماره تماس مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ؟

02133185045

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.